Kan iemand mij wat tips geven voor het snoeien van een plant waardoor meer energie / voeding bij de toppen terecht komt.
Snoeien
Collapse
X
-
-
Re: Snoeien
negatief effect. die bladen zorgen voor verdamping. klik eens op de link van sir smoke allot.
mvg,
pottyComment
-
Re: Snoeien
Wel eens van foto-synthese gehoord...... zonder blad komt er niks.
Comment
-
Re: Snoeien
Je zit een beetje omgekeerd na te denken dude. Het blad zorgt er net voor dat veel energie naar je plant gaat...
Grtz $iRsigpicComment
-
Re: Snoeien
Luister naar Vale en $ir : geen bladeren eraf halen tenzij ze al vanzichzelf aan het afsterven zijn.
Dieven is wel een idee idd > kleine topje eruit om dus MINDER maar hopelijk GROTERE toppen te krijgen aan het eind.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment
-
Re: Snoeien
de toppen zelf doen niet (of weinig) aan fotosynthese... daar heb je bladeren voor nodig,
je moet het zo bekijken, de wortels zijn de banden, de bladeren de motor en de toppen het frame en de zetels van de wagen...
snij je in je banden... verhaal over
haal je je motor onderuit... gaat ie minder (haal je motor weg....)
frame heb je iets aan en kan je er desnoods wel afhalen...Comment





Comment