Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mannetje of Vrouwtje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mannetje of Vrouwtje?

    Korting op 420shop
    Hallo leden,
    Dit is de 1ste keer dat ik een plantje kweek (Binnen/Raamfarming) t is nu rond de 3maandjes oud en ik hoor van velen dat het om een waarscheinlijk vrouwtje gaat omdat er veel vertakkingen zitten, en na nu maand 3 ongeveer geen balletjes. Toch vraag ik ff om jullie mening.
    ​​​​​​​Stay High
    Attached Files

    #2
    Op basis van deze foto's.. Geen idee. Ik zie het niet.
    Denk ook dat ze nog te jong is om het uberbaubt te kunnen zien, maargoed.
    Zit ook aardig wat strek in zo te zien Vrouwtje omdat veel vertakkingen? Hm, die heb ik nog niet eerder gehoord.
    Zit vast een soort waarheid in.. Wel belangrijk om te weten hoe sativa/indica het is dan..

    Heb je andere dubbele topic verwijderd, en deze verplaatst naar Cannabis helpdesk - overige vragen.




    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Naw, die vertakkingen is onzin natuurlijk.
      Het is ook niet te zien aan de foto's.

      Hoe kom je aan het zaadje?
      All je fem.zaad koopt, dan hoef je de vraag niet te stellen, dus ik vermoed datie uit een zakje wiet komt, en dan is de kans op een hermafrodiet erg groot. (veel groter dan de kans op vrouw)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Ik heb de zaden gekregen van een maat in een zakje van een paar vershillende shops. Een paar vrienden hebben hier ook zaadjes van gekweekt en hier kwamen uiteindelijk wel vrouwtjes uit. Kans is natuurlijk groter dat t n herma blijkt te zijn, maar nee heb je ja kun je krijgen toch? Heb ze gratis, en kan n gegeven paard niet in de bek kijken natuurlijk maar n vrouwtje zal mooi zijn natuurlijk.

        Comment


          #5

          Nou nou kweek zou ik het niet echt noemen
          meer met heel veel moeite in leven houden
          is gewoon te weinig
          licht achter het raam en zeker nu helaas
          zaadje kost tussen de 5 en 10€ en dan ben je zeker dat het een vrouwtje is
          dan nog een paar kweekverslagen lezen en meschien heb je dan straks wel iets wat ook nog op te roken is

          Comment


            #6
            Ik zie wel iemand zitten achter de plant met ontbloot bovenlijf, maar of dat nou een mannetje of vrouwtje is?
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment

            Bezig...
            X