Mannetje of Vrouwtje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • madebymomanddad
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2021
    • 6

    #1

    Mannetje of Vrouwtje?

    Korting op 420shop
    Hallo leden,
    Dit is de 1ste keer dat ik een plantje kweek (Binnen/Raamfarming) t is nu rond de 3maandjes oud en ik hoor van velen dat het om een waarscheinlijk vrouwtje gaat omdat er veel vertakkingen zitten, en na nu maand 3 ongeveer geen balletjes. Toch vraag ik ff om jullie mening.
    ​​​​​​​Stay High
    Attached Files
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1834

    #2
    Op basis van deze foto's.. Geen idee. Ik zie het niet.
    Denk ook dat ze nog te jong is om het uberbaubt te kunnen zien, maargoed.
    Zit ook aardig wat strek in zo te zien Vrouwtje omdat veel vertakkingen? Hm, die heb ik nog niet eerder gehoord.
    Zit vast een soort waarheid in.. Wel belangrijk om te weten hoe sativa/indica het is dan..

    Heb je andere dubbele topic verwijderd, en deze verplaatst naar Cannabis helpdesk - overige vragen.




    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Naw, die vertakkingen is onzin natuurlijk.
      Het is ook niet te zien aan de foto's.

      Hoe kom je aan het zaadje?
      All je fem.zaad koopt, dan hoef je de vraag niet te stellen, dus ik vermoed datie uit een zakje wiet komt, en dan is de kans op een hermafrodiet erg groot. (veel groter dan de kans op vrouw)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • madebymomanddad
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Oct 2021
        • 6

        #4
        Ik heb de zaden gekregen van een maat in een zakje van een paar vershillende shops. Een paar vrienden hebben hier ook zaadjes van gekweekt en hier kwamen uiteindelijk wel vrouwtjes uit. Kans is natuurlijk groter dat t n herma blijkt te zijn, maar nee heb je ja kun je krijgen toch? Heb ze gratis, en kan n gegeven paard niet in de bek kijken natuurlijk maar n vrouwtje zal mooi zijn natuurlijk.

        Comment

        • Haze smoker
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2016
          • 871

          #5

          Nou nou kweek zou ik het niet echt noemen
          meer met heel veel moeite in leven houden
          is gewoon te weinig
          licht achter het raam en zeker nu helaas
          zaadje kost tussen de 5 en 10€ en dan ben je zeker dat het een vrouwtje is
          dan nog een paar kweekverslagen lezen en meschien heb je dan straks wel iets wat ook nog op te roken is

          Comment

          • Greyvol
            Amazing Grower
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 4719

            #6
            Ik zie wel iemand zitten achter de plant met ontbloot bovenlijf, maar of dat nou een mannetje of vrouwtje is?
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment

            Bezig...