Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hangende bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hangende bladeren

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Re: hangende bladeren

    Staan die binnen in huis of veranda ?

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: hangende bladeren

      hey bobo ik weet het niet zeker maar kijk is naar zn bak die hij gebruikt

      ik heb zo mn vermoede door die doorzichtige bak dat het licht de wortelen beschadigt
      en dat ze daarom 1 voor 1 dood gaan

      Comment


        #4
        Re: hangende bladeren

        Dat zou best mogelijk zijn, had deze niet opgemerkt. Maar vraag me wel af waar ze staan omwille van temperatuur. Kan echt fataal zijn voor een plant in een veranda.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: hangende bladeren

          bedankt voor de info. Als beginnend kweker had ik eerst beter jullie website gelezen en naar de raadgevingen geluisterd

          kan ik nog iets van deze planten redden? bv door ze te stekken?

          Comment


            #6
            Re: hangende bladeren

            Je zou ze kunnen stekken.

            Zitten er al wortels tegen de rand van de bak? (Kun je al wortels zien als je naar de bak kijkt)

            Peace

            Comment


              #7
              Re: hangende bladeren

              ja de wortels zijn zichtbaar

              enkel de purple tops vertonen niet de symptomen, alle andere planten wel (K2, northern light en white widow). Is er iets waar ik moet op letten als ik stekken neem? Het is de eerste keer dat ik planten kweek. Ik heb al veel opgestoken via jullie forum, maar ik denk dat je de knepen van het vak pas leert als je echt bezig bent (met vallen en opstaan).

              Comment


                #8
                Re: hangende bladeren

                Ik zou ze zo snel mogelijk overpotten, zien de wortels nog mooi wit of zien ze geel/bruinig?

                Als je de plantjes stekt denk er dan aan om het stammetje (van de stek) schuin af te snijden.
                Zo heeft het uiteinde een groter oppervlakte.

                1/3 van de grote bladeren afknippen, de plant heeft geen wortels dus gaat zijn bladeren gebruiken om vocht op te nemen.

                Stek poeder of gel gebruiken.

                De stekjes in een propegator (Zelfgemaakte?) zetten en goed vochtig houden!
                Je kan eventueel wat seramis op de bodem leggen, dat houd het vocht goed vast.

                peace

                Comment

                Bezig...
                X