Wiet nog goed?

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sloppytoppie
    Stoner
    Member
    • Jun 2021
    • 24

Wiet nog goed?

Korting op 420shop
    Ik heb tijdens kerst van een familielid eigen gekweekte wiet gekregen geen idee welke strain het zou moeten zijn maar aangenomen want wie zegt er nou nee tegen

maar nu kijk ik wat beter en ben ik nuchter en zie ik dat een groot percentage aan de bruine kant is, is dit erg? Ik dacht dat het misschien te lang gekuurd is omdat hij had al ong 14maanden geleden geoogst en ik ook niet echt iets van stof ofzo ziet zoals je bij toprot heb.
    Attached Files
  • TegridyRandy
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Nov 2020
    • 208

het lijkt oudere wiet te zijn, ik heb hier ook nog wat liggen die er "bruiner" uitziet, die is 9maand gecured.
    Het kan ook rot zijn uiteraard. Hoe ruikt hij? het oogt ouder en wat droog, maar best oke. Ik kan natuurlijk verkeerd zijn!
    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

Comment

• kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5460

Ik zou het roken.

Als het dan niet bevalt weggooien en iets anders uit mijn potjes halen.

Comment

• QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

Yep, ouwe wiet.
        Zal niet fijn smaken, maar effect zal er wel zijn.
        Last edited by Nederhigh; 1 January 2022, 13:29. Reden: Bericht terugzetten
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

Ik heb hier nog wiet liggen van 3 jaar geleden en die smaakt nog top raar maar waar. De cheese van sweet seeds. Is ook gewoon wat vuil groen, lichtjes bruin. Heeft ook nooit in weckpotten gestoken, ik was van plan dat weg te gooien en tis blijven liggen. Op 9 maand ziet alles hier nog gewoon groen in de weckpotten.

Comment

Bezig...