Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Probleem met zaadje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Probleem met zaadje

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Probleem met zaadje

    Gewoon er van af blijven. Die schelpjes vallen er van zelf af. En plantjes dieper zetten kan ook anders: gewoon wat aarde aanvullen. "Aanaarden" wordt dat genoemd.

    Comment


      #3
      Re: Probleem met zaadje

      het plantje weet zelf het beste wat ie moet doen dus gewoon geduld hebben
      Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

      :alienstoned:​← klik hier


      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Probleem met zaadje

        @het plantje weet zelf het beste wat ie moet doen dus gewoon geduld hebben

        natchai stelde aan aantal duidelijke vragen, waarop ik een duidelijk antwoord gaf. FrankVLD: kun je me uiteenzetten wat de toegevoegde waarde is van jouw opmerking? Je bent voorts aan het dubbelposten, je opent tevens volkomen onnodig een topic uit 2009 en voegt daar alleen een smiley met een sigaar aan toe, je maakt (lange) films van stilstaande objecten, waarbij een foto grotere functionaliteit heeft. Als je je zelf zo graag in de schijnwerpers plaatst doe dat dan s.v.p. met een wezenlijke bijdrage waar een ieder wat aan heeft. Als je op die manier doorgaat haal je het niveau van serieus geopende topics naar beneden.
        Last edited by Xtreme; 5 May 2011, 13:16.

        Comment


          #5
          Re: Probleem met zaadje

          word je nou niet moe van jezelf ? je kan ook gewoon gezellig houden hier ofnie ? zeikerd
          Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

          :alienstoned:​← klik hier


          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Probleem met zaadje

            Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
            Gewoon er van af blijven. Die schelpjes vallen er van zelf af. En plantjes dieper zetten kan ook anders: gewoon wat aarde aanvullen. "Aanaarden" wordt dat genoemd.
            je vin jezelf wel geweldig zekker met je opmerkingen dat weten we ook wel allemaal wat je verteld
            Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

            :alienstoned:​← klik hier


            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Probleem met zaadje

              word je nou niet moe van jezelf ? je kan ook gewoon gezellig houden hier ofnie ? zeikerd

              Heb je niet meegekregen dat het in een discussie gebruikelijk is om in te gaan op argumenten? Zeikerd: als dat jouw manier is om anderen te benaderen dan zegt dat voldoende over je sociaal culturele achtergrond. Als je dacht me hiermee te te kunnen kwetsen dan zal ik je mijn lijfspreuk meedelen: "Wat geeft de adelaar om het gebalk van een ezel".
              je vin jezelf wel geweldig zekker met je opmerkingen dat weten we ook wel allemaal wat je verteld: wederom een postje zonder toegevoegde waarde. Trouwens, ken je het verschil tussen "gratis" en "voor niks"? Ik zal het je uiteenzetten: naar ik aanneem hebben we beiden de basisschool bezocht. Bij mij was dat gratis en bij jou -getuige de vele spelfouten- was het zonneklaar voor niks.
              Last edited by Xtreme; 6 May 2011, 19:23.

              Comment


                #8
                Re: Probleem met zaadje

                Je kunt het beste het zaadhoesje nat houden door wat water te nevelen om de paar uur. Als het er dan binnen 24 uur nog niet af is, haal ik het er zelf meestal voorzichtig af. Het is dan natuurlijk wel zaak de inhoud niet te beschadigen! En een kiem uitgraven en dieper zetten? Waarschijnlijk heeft het nu al geen penwortel meer....
                Vraag de volgende keer voor je doet.

                Comment


                  #9
                  Re: Probleem met zaadje

                  Jeetje Franky jij met je grote bek,

                  Xtreme heeft anders wel aardig wat kennis en en toegevoegde waarde aan een topic. net hier en nu al zo'n bek.

                  Grof hoor,

                  Grtz
                  Is het glas halfleeg of halfvol?

                  Comment


                    #10
                    Re: Probleem met zaadje

                    Frank laat iedereen gewoon in z'n eigen waarde, en Xtreme heeft met de meeste gevallen gelijk,
                    en ik sluit me aan bij peter van deze man valt een boel te leren dus je kunt hem maar beter respecteren.

                    maar zou je misschien niet een foto ervan kunnen maken?

                    greetz

                    Keza
                    Long time ago, Back on track.

                    Comment

                    Bezig...
                    X