Probleem met zaadje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • natchai
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2010
    • 4

    #1

    Probleem met zaadje

    Korting op 420shop
    Hey iedereen
    Ik ben dit jaar redelijk op tijd begonnen denk ik met the church te planten
    Nu heb ik een klein probleempje
    één van de zaadjes die ik geplant heb is uitgekomen weliswaar, maar het schelpje wil er niet van komen. Hij is nog niet zo lang boven dus misschien moet hij nog even doorgroeien, maar ik twijfel een beetje. Hij zat denk ik niet diep genoeg, en heb de wortel nu even wat dieper gestoken zodat het schelpje net boven de grond komt (in alle waarschijnlijkheid zal ik hem hiermee gemold hebben hé?)
    Wat raden jullie me aan om te doen? prutsen met een pincet? even wachten? ik vertrouw het niet meer. hopelijk kunnen jullie me wat helpen

    greets
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: Probleem met zaadje

    Gewoon er van af blijven. Die schelpjes vallen er van zelf af. En plantjes dieper zetten kan ook anders: gewoon wat aarde aanvullen. "Aanaarden" wordt dat genoemd.

    Comment

    • Cannabal Lector
      Special member
      Lucky Member
      • May 2011
      • 758

      #3
      Re: Probleem met zaadje

      het plantje weet zelf het beste wat ie moet doen dus gewoon geduld hebben
      Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

      :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


      sigpic

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #4
        Re: Probleem met zaadje

        @het plantje weet zelf het beste wat ie moet doen dus gewoon geduld hebben

        natchai stelde aan aantal duidelijke vragen, waarop ik een duidelijk antwoord gaf. FrankVLD: kun je me uiteenzetten wat de toegevoegde waarde is van jouw opmerking? Je bent voorts aan het dubbelposten, je opent tevens volkomen onnodig een topic uit 2009 en voegt daar alleen een smiley met een sigaar aan toe, je maakt (lange) films van stilstaande objecten, waarbij een foto grotere functionaliteit heeft. Als je je zelf zo graag in de schijnwerpers plaatst doe dat dan s.v.p. met een wezenlijke bijdrage waar een ieder wat aan heeft. Als je op die manier doorgaat haal je het niveau van serieus geopende topics naar beneden.
        Last edited by Xtreme; 5 May 2011, 13:16.

        Comment

        • Cannabal Lector
          Special member
          Lucky Member
          • May 2011
          • 758

          #5
          Re: Probleem met zaadje

          word je nou niet moe van jezelf ? je kan ook gewoon gezellig houden hier ofnie ? zeikerd
          Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

          :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


          sigpic

          Comment

          • Cannabal Lector
            Special member
            Lucky Member
            • May 2011
            • 758

            #6
            Re: Probleem met zaadje

            Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme
            Gewoon er van af blijven. Die schelpjes vallen er van zelf af. En plantjes dieper zetten kan ook anders: gewoon wat aarde aanvullen. "Aanaarden" wordt dat genoemd.
            je vin jezelf wel geweldig zekker met je opmerkingen dat weten we ook wel allemaal wat je verteld
            Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

            :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


            sigpic

            Comment

            • Xtreme
              Banned
              • Jul 2009
              • 4271

              #7
              Re: Probleem met zaadje

              word je nou niet moe van jezelf ? je kan ook gewoon gezellig houden hier ofnie ? zeikerd

              Heb je niet meegekregen dat het in een discussie gebruikelijk is om in te gaan op argumenten? Zeikerd: als dat jouw manier is om anderen te benaderen dan zegt dat voldoende over je sociaal culturele achtergrond. Als je dacht me hiermee te te kunnen kwetsen dan zal ik je mijn lijfspreuk meedelen: "Wat geeft de adelaar om het gebalk van een ezel".
              je vin jezelf wel geweldig zekker met je opmerkingen dat weten we ook wel allemaal wat je verteld: wederom een postje zonder toegevoegde waarde. Trouwens, ken je het verschil tussen "gratis" en "voor niks"? Ik zal het je uiteenzetten: naar ik aanneem hebben we beiden de basisschool bezocht. Bij mij was dat gratis en bij jou -getuige de vele spelfouten- was het zonneklaar voor niks.
              Last edited by Xtreme; 6 May 2011, 19:23.

              Comment

              • mathijs
                Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2010
                • 649

                #8
                Re: Probleem met zaadje

                Je kunt het beste het zaadhoesje nat houden door wat water te nevelen om de paar uur. Als het er dan binnen 24 uur nog niet af is, haal ik het er zelf meestal voorzichtig af. Het is dan natuurlijk wel zaak de inhoud niet te beschadigen! En een kiem uitgraven en dieper zetten? Waarschijnlijk heeft het nu al geen penwortel meer....
                Vraag de volgende keer voor je doet.

                Comment

                • Peterww
                  Gandhi Ganjamaster
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2010
                  • 492

                  #9
                  Re: Probleem met zaadje

                  Jeetje Franky jij met je grote bek,

                  Xtreme heeft anders wel aardig wat kennis en en toegevoegde waarde aan een topic. net hier en nu al zo'n bek.

                  Grof hoor,

                  Grtz
                  Is het glas halfleeg of halfvol?

                  Comment

                  • Keza
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 296

                    #10
                    Re: Probleem met zaadje

                    Frank laat iedereen gewoon in z'n eigen waarde, en Xtreme heeft met de meeste gevallen gelijk,
                    en ik sluit me aan bij peter van deze man valt een boel te leren dus je kunt hem maar beter respecteren.

                    maar zou je misschien niet een foto ervan kunnen maken?

                    greetz

                    Keza
                    Long time ago, Back on track.

                    Comment

                    Bezig...