Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Geoogste en gedroogde wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geoogste en gedroogde wiet

    Korting op 420shop
    Ik heb hier een fotootje genomen van gedroogde wiet. Hij rookt goed maar ik vroeg me af hoe ik de wiet veel compacter kan krijgen. Ik trim nat en liefst rook ik sativa, met wat opzoekingswerk heb ik gelezen dat indica compacter is maar hoe kan ik mijn resultaat verbeteren of is dit normaal? Het is diesel van rqs (van plan om of te stappen van rqs al denk ik dat dit er niets mee te maken heeft)
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ja daar ben ik ook een beetje mee bezig, dat is ook de rede waarom ik ze zo extreem gediefd heb verleden week. Volgens vele uren YouTube filmpjes zou dat een van de manieren zijn om “dense buds” te krijgen zo als ze dat tig x in die filmpjes zeggen😂

    Comment


      #3
      Verschil tussen min en max temperatuur zo klein mogelijk en lamp niet te dicht erop.en kweek je buiten dan moet je gewoon geluk hebben
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Ze harden wel wat uit met het curen maar ik denk ook genetica vooral. Ruikt en smaakt ze naar diesel? De 3 hazen hier waren wel compact zelfs de onderste topjes, wel (, veel ) gediefd . En topbooster , p en k zorgen ook voor compactere toppen. Daar heb ik wat in overdreven de laatste keer.
        Ganja always does the trick.

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          In de haze nog niet veel gedieft. Zal ik ook doen. Topbooster nog nooit gebruikt dat was met zooon terra grow start pakket

        #5
        Sativa is meestal luchtiger dan een indica en ruderalis dat zit nu eenmaal in de genetica,al hangt het ook van een paar andere factoren af.
        Ik merk wel dat als je je dames nog wat langer laat staan achter dat ze klaar zijn,dat de toppen nog wat compacter worden ongeacht de soort. Ook kan ik bevestigen dat ze nog wat compacter worden tijdens het curen. maarja het blijft wel een sativa. PK 13/14 kan ook helpen.
        Ik vind jouw bud er wel nog compact uitzien voor een sativa, of heb je niet veel over achter dat je het cruncht?
        Geduld is een schone deugd.
        Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Dat valt goed mee. Maar ik zie hier plaatjes die er veel lekkerder uitzien. Het is geen must maar een nice to have

        #6
        Zoiezo g ik voor de high niet de stoned dus als ik denk goed drost wit dan oogst ik

        Comment

        Bezig...
        X