Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wie heeft er ervaring met ledlampen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wie heeft er ervaring met ledlampen?

    Korting op 420shop
    Hoi allen.Ik bem een beginner en heb zelf een kast gebouwd van 1x1x2 meter.Heb daar een koolstof filter ingehangen meter een afzuiger die 250 per uur afzuig.En daar tussen een regelknop om de snellheid te regelen van het afzuigen.Maak nog iets te veel herrie naar mijn zin. En heb een spiegelkap met bulp van 600 wat nu hoor ik dat er ledlampen verkrijgbaar zijn.Wie heeft daar ervaring mee en welke zou ik dan moeten hebben?Werkt het na behoren verkleind het de pakkans enzovoort wil er alles over weten.Greets,Kamo
    Last edited by kamo; 27 June 2011, 12:14.

    #2
    Re: wie heeft er ervaring met ledlampen?

    Denk dat er wijnig led lampen zijn met een E40 aanluiting lol.....

    Geluids overlast (op brand na) is naar mijn mening het grootste gevaar voor de hobby kweeker.

    De data die de meeste led verkoper vermelden, is te mager om een goed oordeel te kunnen geven....

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: wie heeft er ervaring met ledlampen?

      stank overlast en waterlekkage zijn de grootste boosdoenders,en lulle staat op nr 1

      Comment

      Bezig...
      X