Hoi allen.Ik bem een beginner en heb zelf een kast gebouwd van 1x1x2 meter.Heb daar een koolstof filter ingehangen meter een afzuiger die 250 per uur afzuig.En daar tussen een regelknop om de snellheid te regelen van het afzuigen.Maak nog iets te veel herrie naar mijn zin. En heb een spiegelkap met bulp van 600 wat nu hoor ik dat er ledlampen verkrijgbaar zijn.Wie heeft daar ervaring mee en welke zou ik dan moeten hebben?Werkt het na behoren verkleind het de pakkans enzovoort wil er alles over weten.Greets,Kamo
wie heeft er ervaring met ledlampen?
Collapse
X
-
Re: wie heeft er ervaring met ledlampen?
Denk dat er wijnig led lampen zijn met een E40 aanluiting lol.....
Geluids overlast (op brand na) is naar mijn mening het grootste gevaar voor de hobby kweeker.
De data die de meeste led verkoper vermelden, is te mager om een goed oordeel te kunnen geven....
Grtz. -
Re: wie heeft er ervaring met ledlampen?
stank overlast en waterlekkage zijn de grootste boosdoenders,en lulle staat op nr 1Comment




Comment