Welke plant heeft hoogste opbrengst?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #1

    Welke plant heeft hoogste opbrengst?

    Korting op 420shop
    Dit zal waarschijnlijk wel meerdere mensen interesseren, daarom deze topic...
    Zet dus gewoon jou topsoortje (wat hoeveelheid betreft), moet daarom geen persoonlijke ervaring zijn.
    Liefst ook de maximale opbrengst even erbij zetten als dat kan, kwestie van het overzichtelijk en gestaafd te houden .

    Greetzzz,

    Jona
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #2
    Re: Welke plant heeft hoogste opbrengst?

    Er zijn geen speciale soorten die veel oogsten, elke goede soort zal voldoende oogsten als deze goed verzorgt wordt.

    Geloof a u b niet de aantal grammen die bij de beschrijving staan,

    Peace

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #3
      Re: Welke plant heeft hoogste opbrengst?

      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
      Er zijn geen speciale soorten die veel oogsten, elke goede soort zal voldoende oogsten als deze goed verzorgt wordt.

      Geloof a u b niet de aantal grammen die bij de beschrijving staan,

      Peace
      Ja maar de grammen, als je ze onderling vergelijkt, geven je wel een idee over de opbrengst ten opzichte van andere planten. Powerplant genomen heeft, over het algemeen, een hogere opbrengst dan anderen. Daarmee zeg ik nog niet dat hij 500gram per m2 gaat geven bij iedereen die hem gaat kweken uiteraard. Die grammen die erbij staan moet je inderdaad niet te letterlijk nemen, dat had ik wel door. Met 50% daarvan ben je uitstekend bezig wel te verstaan. Maar ik zie het eerder als een maatstaf...
      Vandaar dat ik graag jullie mening eens hoorde... Maar wat je net zei zal niet veel mensen aansporen om hun mening hier te posten...

      Greetzzz

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #4
        Re: Welke plant heeft hoogste opbrengst?

        Een indica brengt altijd meer op dan een sativa. Voor de rest hangt de opbrengst af van de manier waarop je je plant verzorgd. De grootste invloed voor het eind gewicht is het licht dat je kan geven. Licht is gewicht .

        Grtz

        Comment

        Bezig...