Moet ik nog even wachten met oogsten?PXL_20250620_041612402.MP.jpg
Nog ff wachten?
Collapse
X
-
Doe maar iets langer als even wachten, naar ff serieus zonder meer info zoals, autoflower of feminized, soort, aantal weken bloei is het wat lastiger, maar het ziet er op het eerste oog totaal niet klaar uit.
Wil je zekerheid, kleine microscoop en trichomen checken. -
-
De bloeihaartjes die nu nog mooi wit/geel zijn moeten eerst bruin worden en indrogen.
Vroeger was de vuistregel bij 80% ingedroogde bloeihaartjes oogsten.
Is ook maar net wat je wilt bankhang wiet of lekker high
Milky trichomen wil je minstens
Bankhang meer amber kleurig
Comment
-
-
Hey Hansie,
Ja zoals de rest al zegt, dit ziet er verre van klaar uit.
In welke week bloei zitten ze nu?
Good luck verder met de grow
Comment
-
Ik zou nog even heel lang wachten. Het is super verleidelijk om nu al te plukken maar het lijkt alsof er pas net echt pruikjes ontstaan. Duurt veel langer dan je denkt helaas. Maar zou wel echt wachten anders zit je straks met wiet waar je niets aan je hebt.Comment
-
Geduld word beloond, sterkere wiet en meer opbrengst 😠alleen geduld is voor veel mensen het probleem, heb ik ook gehad hoor in het begin te vroeg oogsten 😅Comment
-
Ik ben niet ongeduldig. 🤪
Denk elke beginner wel is te vroeg heeft geoogst. -
newgrower hier to testify to that Grow Co xD
-
-
Comment
-
Beste vrienden, kunnen jullie er nog eens naar kijken? Ik ben dat ik dadelijk te laat ga oogsten en ik was niet van plan voor dit ene plantje een microscoop aan te schaffen. Tijd om te oogsten? Bedankt voor de tips weer!
PXL_20250702_083529339.jpg PXL_20250702_083519147.jpgComment
-
En daarom zijn autoflowers nu kut voor een leek ,die oranje stampers van een auto betekend niet dat die oogst rijp is,autos hebben altijd oranje stampers al heel snel,integendeel deze mag wel even flink wat langer staan!
Wat ik hier uit haal zit je rond week 5 net!!!
dus 3 a 4 weken heb je absoluut nog te gaan.
-
Bedankt voor de tips. Geduld is dus een schone zaak. Over twee weken ga ik op vakantie 10 dagen. Ik zal dan moeten wachten tot na de vakantie, denk ik (dat is vanaf nu nog 3 a 4 weken). Zou mooi uitkomen zo. Ik kan alleen niet water geven die 10 dagen (misschien 1 keer als mijn dochter komt).....Hoe dan ook, bedankt voor de tips van de kenners.Comment
-
Bedankt allemaal. Ik ben weer een weekje verder. Vrijdag gaan we op vakantie, 10 dagen. Oogsten van te voren? Of erna? Wat denken jullie?
PXL_20250712_061314559.jpg PXL_20250712_061327027.MP.jpg PXL_20250712_061338105.jpg PXL_20250712_061345210.MP.jpgComment

Comment