Moet ik nog even wachten met oogsten?PXL_20250620_041612402.MP.jpg
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Nog ff wachten?
Collapse
X
-
Geduld word beloond, sterkere wiet en meer opbrengst 😁 alleen geduld is voor veel mensen het probleem, heb ik ook gehad hoor in het begin te vroeg oogsten 😅
Comment
-
Ik ben niet ongeduldig. 🤪
Denk elke beginner wel is te vroeg heeft geoogst.
-
newgrower hier to testify to that Grow Co xD
-
-
Beste vrienden, kunnen jullie er nog eens naar kijken? Ik ben dat ik dadelijk te laat ga oogsten en ik was niet van plan voor dit ene plantje een microscoop aan te schaffen. Tijd om te oogsten? Bedankt voor de tips weer!
PXL_20250702_083529339.jpg PXL_20250702_083519147.jpg
Comment
-
En daarom zijn autoflowers nu kut voor een leek ,die oranje stampers van een auto betekend niet dat die oogst rijp is,autos hebben altijd oranje stampers al heel snel,integendeel deze mag wel even flink wat langer staan!
Wat ik hier uit haal zit je rond week 5 net!!!
dus 3 a 4 weken heb je absoluut nog te gaan.
-
Bedankt voor de tips. Geduld is dus een schone zaak. Over twee weken ga ik op vakantie 10 dagen. Ik zal dan moeten wachten tot na de vakantie, denk ik (dat is vanaf nu nog 3 a 4 weken). Zou mooi uitkomen zo. Ik kan alleen niet water geven die 10 dagen (misschien 1 keer als mijn dochter komt).....Hoe dan ook, bedankt voor de tips van de kenners.
Comment
-
Bedankt allemaal. Ik ben weer een weekje verder. Vrijdag gaan we op vakantie, 10 dagen. Oogsten van te voren? Of erna? Wat denken jullie?
PXL_20250712_061314559.jpg PXL_20250712_061327027.MP.jpg PXL_20250712_061338105.jpg PXL_20250712_061345210.MP.jpg
Comment

Comment