Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kwalitatief goede bud trimmer voor een budget prijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kwalitatief goede bud trimmer voor een budget prijs

Korting op 420shop
    Binnenkort moet ik gaan knippen en aangezien ik dat door een recente handoperatie nog niet kan ben ik een trimmer nodig.
    Elders op het forum zag ik dat iemand in een kweekverslag de bud trimmers van Vevor aanraadde.
    Even uitgezocht ennnnnn... Qua prijs-kwaliteitverhouding lijkt me dat een meer dan uitstekende keuze.
    De reviews liegen er ook niet om en ding schijnt echt alleen de bladeren te verwijderen en de toppen intact te laten.

De 19" is nu in de aanbieding voor €87,99 met gratis verzenden.
    Goedkoper kon ik 'm niet vinden.
    Droognetje en wat extra knipscharen erbij.

De 16" (dus slagje kleiner) is NIET in de aanbieding en kost €106,99 (enkel bij aanmaken account - niet verplicht).
    Maakt dat de 19" echt een koopje is.
    Heb nog even gezocht op een werkende kortingscode en...
    Die is er ook!

Als je de code VEV50FF gebruikt gaat er nog eens 5% van het totaalbedrag af en tik je dit ding voor €83,59 op de kop.
    Elke Euro telt tegenwoordig en dit wilde ik even met jullie delen.

Ik heb 'm in elk geval gehaald.

Vevor.jpg

TBD

Die neemt je heel wat werk uit handen. Heb ook zo een gehad, maar zou je adviseren beslist niet nat te gaan knippen met dat ding. Ten eerste is de stank ondragelijk en ten tweede wordt die kap zo smerig dat je er niks meer doorheen ziet. En plakkende thc van die kap verwijderen is beslist een zeer tijdrovend en vervelend dingetje... Nu heb ik een tumble trimmer die zowel boven als onder van aluminium is en ik knip nooit meer nat.
    Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Als je graag in een ondraaglijke stank zit en je buren geen ratten zijn én je perse niet droog wilt knippen, dan tja.

• Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Iedereen die niet in zijn hok knipt
      Spoort niet
      Die nemen pas risico
      Nat knippen in je hok
      Niks geen probleem
      Maar men wil lekker op de bank zitten
      Tv aan
      En dan zeggen
      Nat knippen is een risico

En ja als jij mensen zulk kutadvies geeft
      Vind ik dat ik daar een gepaste reactie op mag geven
      Vooral als het complete nonsens is!!

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Wat lul jij met je nat op de bank knippen en een gepaste reactie? Je bent gewoon over de zeik omdat ik je planten er beroerd vind bijstaan. En goed advies? Dicht eerst de kieren in je hok maar voordat je daar nat gaat zitten knippen. Mij niet gezien, ik knip wel droog zoals ik al zei. Scheelt een hoop stankoverlast.

Ik heb dezelfde van Vevor, erg tevreden mee. Scheelt vele uren knipwerk.

Nat of droog is wel 't overwegen waard.

Nat knippen heb ik 1x geprobeerd en de poging redelijk snel gestaakt vanwege de enorme lucht die vrij kwam, woon in een appartement en al m'n buren zullen het zeker ruiken. Was ook niet tevreden over hoe de toppen eruit zagen na het knippen.

Bij droog knippen sla je wat meer wiet van de toppen af. Persoonlijk kan ik die grammen afgeslagen toppen wel missen en hergebruik ik ze toch met de rest van het knipafval voor edibles.

Comment

Ik heb dezelfde. Het draadkruis is voor droog.
      Hij werkt echt te gek. Ik heb nog maar 1x een liter of 3 haze (droog) geknipt, dat ging lachwekkend snel. Nat nog niet getest. Nooit meer knippen, echt nooit. Had hem 20 jaar geleden moeten kopen. Als hij 300 zou kosten is het het nog waard. Jarenlang dagen als een kromme mongool knippen, stank overal.. nooit meer.

Ik zie nergens losse draadkruizen helaas anders had ik backups gekocht.
      Baas in eigen brein.

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Dat die draden zijn voor droog zijn kan wel wezen, maar diezelfden die worden meegeleverd met de knipmachine zijn niet fatsoenlijk te bevestigen en met mesjes gaat het ook prima. Mits de wiet niet uitsluitend uit fluff bestaat, want dan verdwijnt het wel allemaal op de bodem. Echter is dat uitstekend materiaal voor dry ice hasj.

Geen enkele knip machine geeft een mooiere product dan droog handmatig knippen van tak!

Imo na 35jaar

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        PH donner een maat van me knipt ook altijd met de hand en haalde mijn en zijn toppen door elkaar.

• PH donner
        PH donner commented
        Editing a comment
        Was die goed stoned. 🙂
        Hoe je het ook went of keert ,Machinaal laat altijd meer steel achter dan mijn schaartje😚

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Oké PH donner ik geef je gelijk, als je echt secuur te werk gaat dan wint het schaartje. Maar menigeen knipt daarvoor niet secuur genoeg en dan kan je beter tumblen.

Gaat hier prima.
      20250728_145834.jpg
      Baas in eigen brein.

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Hoe ziet de achterkant er uit?

20250728_164352.jpg

Achterkant
      Baas in eigen brein.

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Is bij mijn tumble trimmer niet meegeleverd, ik dacht al hoe schroef ik die draden vast.

• Eclecticon
        Eclecticon commented
        Editing a comment
        Ok, volgens mij zit er gewoon een vleugelmoer op, ding zit in een doos dus kan het niet zien.

Fluffy droge autoflower, iets te vroeg geoogst ivm rot.
      20 x draaien.

Voor eigen gebruik prima. Binnen 5 minuten klaar.

20250731_130834.jpg 20250731_131735.jpg 20250731_132547.jpg 20250731_133220.jpg 20250731_132905.jpg 20250731_133341.jpg

20250731_135224~2.jpg
      Last edited by Eclecticon; 31 July 2025, 13:57.
      Baas in eigen brein.

Comment

9 gram bij de hash/olie pot in, geen verlies.
        Baas in eigen brein.

Comment

Ideaal om kief van te maken zulke wiet.
          Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Eclecticon
            Eclecticon commented
            Editing a comment
            Het plakt prima en ruikt goed. Vanavond even testen.

Al gekocht? Je vind kortingscodes ook hier en daar , via ali kan goedkoper soms , komt van vevor verzonden ook. Dacht minimum 15 euro korting heel tjaar door te vinden
          Ganja always does the trick.

Comment

• TheBigDudeski
            TheBigDudeski commented
            Editing a comment
            En in huis zelfs. Op Ali waren ze wel een stuk duurder (€15 á 20, afhankelijk van de grootte).

• Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Ah nice , is wss dezelfde fabriek of het merk van 200 euro duurder , al ken ik weinig merken. Is hoogwaardig materiaal he gaat wss levenslang mee
        Bezig...
        X