Binnenkort moet ik gaan knippen en aangezien ik dat door een recente handoperatie nog niet kan ben ik een trimmer nodig.
Elders op het forum zag ik dat iemand in een kweekverslag de bud trimmers van Vevor aanraadde.
Even uitgezocht ennnnnn... Qua prijs-kwaliteitverhouding lijkt me dat een meer dan uitstekende keuze.
De reviews liegen er ook niet om en ding schijnt echt alleen de bladeren te verwijderen en de toppen intact te laten.
De 19" is nu in de aanbieding voor €87,99 met gratis verzenden.
Goedkoper kon ik 'm niet vinden.
Droognetje en wat extra knipscharen erbij.
De 16" (dus slagje kleiner) is NIET in de aanbieding en kost €106,99 (enkel bij aanmaken account - niet verplicht).
Maakt dat de 19" echt een koopje is.
Heb nog even gezocht op een werkende kortingscode en...
Die is er ook!
Als je de code VEV50FF gebruikt gaat er nog eens 5% van het totaalbedrag af en tik je dit ding voor €83,59 op de kop.
Elke Euro telt tegenwoordig en dit wilde ik even met jullie delen.
Ik heb 'm in elk geval gehaald.
Vevor.jpg
TBD
Elders op het forum zag ik dat iemand in een kweekverslag de bud trimmers van Vevor aanraadde.
Even uitgezocht ennnnnn... Qua prijs-kwaliteitverhouding lijkt me dat een meer dan uitstekende keuze.
De reviews liegen er ook niet om en ding schijnt echt alleen de bladeren te verwijderen en de toppen intact te laten.
De 19" is nu in de aanbieding voor €87,99 met gratis verzenden.
Goedkoper kon ik 'm niet vinden.
Droognetje en wat extra knipscharen erbij.
De 16" (dus slagje kleiner) is NIET in de aanbieding en kost €106,99 (enkel bij aanmaken account - niet verplicht).
Maakt dat de 19" echt een koopje is.
Heb nog even gezocht op een werkende kortingscode en...
Die is er ook!
Als je de code VEV50FF gebruikt gaat er nog eens 5% van het totaalbedrag af en tik je dit ding voor €83,59 op de kop.
Elke Euro telt tegenwoordig en dit wilde ik even met jullie delen.
Ik heb 'm in elk geval gehaald.
Vevor.jpg
TBD

Comment