Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

thai kulu herma?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: thai kulu herma?

    haha shhtt QnQ dit is een HOBBY forum eh
    dees vink nu net het geinige aan het kweke joh!! eindelijk beetje actie!!!
    update:
    hij staat in de keuken (fuck het andere licht ed hij's toch al herma.. hij kan ma weer normaler van worden zouk dan denken hehe)
    kheb em beetje bijgeknipt omdat de nieuwe bloei gewone ballen waren (kwil er ni voorbijlopen en met stuifmeel op men kleren naar men dames gaan)
    kvraag me af wat de pisteldragende gaan doen... beste afloop zou zijn dak 7 nieuwe zaden terugkrijg... of heeft een zaadje meer nodig dan enkel het zaadzakje om te ontwikkelen? stuifmeel en stamper lijkt mij aanwezig eh?
    de pistels zijn in lengte beetje gegroeid nog zakjes/ballen zakballen dan maar zijn wel wat dikker...
    who knows... we will see!

    Comment


      #17
      Re: thai kulu herma?

      Kunt daar niks mee doen. Als er al zaadjes afkomen dan zijn die zo instabiel als maar kan zijn en dat draait sowieso weer op herma's uit. Maar dat zal in de keuken niet eens gebeuren.

      Comment


        #18
        Re: thai kulu herma?

        hij staat op paar cm van de TLbak vd keuken wel (op de keukenkast)
        en idd verwacht ek hier zaden uit die herma gevoelig zijn, maar die heeft een heel fanblad en wie weet hoeveel wortel moeten afgeven, kan haar ni verwijten da ze herma wordt eh....
        als er offspring komt gaat dat netjes het tentje in!! muisvrij dus

        Comment


          #19
          Re: thai kulu herma?

          beste afloop zou zijn dak 7 nieuwe zaden terugkrijg... of heeft een zaadje meer nodig dan enkel het zaadzakje om te ontwikkelen? stuifmeel en stamper lijkt mij aanwezig eh?
          Bij geslachtelijke voortplanting zijn geslachtscellen betrokken. De vrouwelijke geslachtscellen heten eicellen en bevinden zich in de calix. De mannelijke geslachtscellen heten stuifmeelkorrels en worden door de meeldraden gemaakt.


          Na de bestuiving kunnen de stuifmeelkorrels de eicellen bevruchten. Als de stuifmeelkorrel op een pistel is gekomen, vormt deze korrel een buis, de stuifmeelbuis. Deze stuifmeelbuis groeit door de pistel naar een zaadbeginsel in het vruchtbeginsel. De kern van de stuifmeelkorrel kan zo door de stuifmeelbuis bij de kern van de eicel komen.

          Bij de bevruchting versmelten de mannelijke en de vrouwelijke geslachtscellen. De bevruchte eicel groeit dan uit tot een kiem. Tijdens deze groei ontstaan er heel veel nieuwe cellen. Uit dit kiemplantje kan een nieuwe plant voortkomen. De kiem wordt omgeven door het zaadbeginsel, dat uitgroeit tot zaad.

          Bestuiven is dus nog geen bevruchten en of er een levensvatbaar vruchtbeginsel in die ballen zit betwijfel ik.

          Comment


            #20
            Re: thai kulu herma?

            ik begin er ook steeds maar aan te twijfelen de pistels lijken mij weinig sturing te krijgen van de plant aangezien 2 bruin/paars geworden zijn

            Comment


              #21
              Re: thai kulu herma?

              Daar zal die muis wel voor iets tussen zitten.

              Comment


                #22
                Re: thai kulu herma?

                wss was net toen dat ie geslacht toonde...
                nu hopen dak em terug kan laten herma-en dan e

                Comment

                Bezig...
                X