Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

politie die mijkijkt ??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: politie die mijkijkt ??

    Natuurlijk mag je meepraten, Vale. Maar opmerkingen als "Voor de rest vind ik zulke topics paniekzaaierij en compleet overbodig......" noem ik geen meepraten. Vandaar mijn verzoek: Mogen we in vrede deze discussie voeren?

    Comment


      #32
      Re: politie die mijkijkt ??

      Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
      Als buitenkweker kun je daarover NIET meepraten, Vale. Jij loopt alleen het risico je plantjes kwijt te raken.
      niet mee eens als je aan de 5 planten hou heb je gelijk maar de meeste buitenkwekers hebben er meer dan 5 en dan kan en heb je vaak toch een probleem

      en voor de rest als ze dan al mee kijken kunnen ze niks met de info daar moeten zij dan eerst weten wie de info schrijf en om daar achter te komen moeten ze toch echt contact met JD opnemen
      om het IP te achter halen dun ze dat zonder JD op de hoogte te stellen kan de gekregen info niet gebruikt worden volgens mij is er altijd nog de wet van privacy als ik het mis heb hoor ik het graag ben een leek in dat gebied
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

      Comment


        #33
        Re: politie die mijkijkt ??

        In dat eerdere topic beschrijf ik hoe makkelijk het is om IP-adressen te verzamelen. Volgens mij is alle informatie die je daarmee verzamelt vrijelijk beschikbaar. Je hoeft er niet voor in te breken in de JD-server.

        Ik bedacht nog iets: Niet alleen de politie kan die adressen verzamelen. Een "brave" NSB-burger kan het net zo goed, en vervolgens daarmee aangifte gaan doen bij de politie. Ik weet niet of de politie een dergelijke melding zomaar kan negeren.

        Er wordt hier zo makkelijk gedaan over IP's - maar als ik hier een lijst zou publiceren van IP's gekoppeld aan gebruikersnamen, dan zou ik een paar mensen heel boos maken. Maak je geen zorgen: Ik zal het niet uitproberen. Een lijst van IP-adressen van JD wil ik echt niet in bezit hebben. Zo'n lijst is veel te heet voor mijn smaak.

        Comment


          #34
          Re: politie die mijkijkt ??

          Ik ben vrij om mijn mening betreffende dit onderwerp te posten, wat ik vind is mijn mening en dan praat ik mee....dat het je niet aanstaat is een ander ding.
          Jij kan me niet verbieden om als lid mee te praten in een topic.

          Comment


            #35
            Re: politie die mijkijkt ??

            ik weet zelf ook wel hoe makelijk het is om een lijst ip adderessen op te stelen en daar heb ik geen paar dagen voor noodig hoor 6 uurtjes is genoeg maar dat mogen ze nie gebruiken IVM de de wet van privacy nog maals als ik het fout heb zeg het dan want ik weet bijna zeker dat zijn daar toesteming voor moeten hebben
            maar je zegt het zelf al "Als de politie aanklopt bij onze admin en vraagt om het ledenbestand, dan weet ik niet of onze admin dat kan weigeren.(nee dat kan hij nie maar hij hoeft ook nie gelijk als een hijlige mee te werken) Veel emailadressen zijn makkelijk terug te volgen naar de fysieke persoon".

            dus als dat zou gebeuren dan weet ik zeker dat DJ wel effe een mailtje of PM stuur met daar de info in waar om gevraagt is
            dus nogmaals ikke vind het ook gewoon paniek zaaien

            als me zus een jongetjes was geweest was het me broertje
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

            Comment


              #36
              Re: politie die mijkijkt ??

              Niet je standaard e-mailadres gebruiken dus. Berichtjes kan je nog versturen via het intern berichtensysteem.

              Als je je ip wilt afschermen, gebruik dan een VPN. Enkele zijn;
              https://www.ipredator.se/
              http://hidemyass.com/vpn/
              ...
              "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

              Comment


                #37
                Re: politie die mijkijkt ??

                @Gonzo: Om onze IP-adressen te achterhalen hoeft de politie alleen maar:
                - Lid te worden van dit forum
                - Een post maken met een extern plaatje, avatar of signature;
                - Hun eigen logfiles lezen.

                Welk deel daarvan mogen ze niet?

                @Bombadil: Goed advies.

                Een ander idee: Pas je JD-profiel zo aan dat avatars, signatures en externe plaatjes niet automatisch geladen worden. Drie vinkjes weghalen, en je bent al een stuk veiliger. (Instellingen -> Opties -> Weergaveopties)

                Comment


                  #38
                  Re: politie die mijkijkt ??

                  Met de komst van M (dat anonieme misdaadmeldnummer) is er ook zoiets geboren als bescherming van de bron (wat in het begin -en nog steeds- ) niet helemaal soepeltjes verloopt trouwens, maar dat terzijde. De politie kan dus als ze in het onwaarschijnlijke maar mogelijke geval dat ze de info van hier hebben zeggen > "daar kunnen wij geen uitspraken over doen" en dan de smoesjes "ivm lopend onderzoek", "vanwege het vertrouwelijke karakter van de bron", "we hebben een optelsom gemaakt van verschillende aspecifieke infostromen" en meer van die onzin. Dat vrijwaart ze dan van eventuele protesten op basis van je prvacy. En daarnaast is denk ik tegenwoordig privacy ondergeschikt aan zoiets wereldschokkends en uitermate terroristisch als het grootbrengen van 5 hele wietplantjes.

                  Ik ga mee met Blani, maar dat hadden we in dat andere topic ook al > precies als met mn fiets : ik zorg er altijd voor dat die naast een mooiere staat die minder goed op slot zit. En als die dan alsnog gejat wordt is er altijd mito nog ..
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #39
                    Re: politie die mijkijkt ??

                    bikelock1.jpg
                    precies als met mn fiets : ik zorg er altijd voor dat die naast een mooiere staat die minder goed op slot zit. En als die dan alsnog gejat wordt is er altijd mito nog ..
                    Ghehehehehe, fietsendiefstal.gif

                    Comment


                      #40
                      Re: politie die mijkijkt ??

                      super deze reactie's allemaal , ik ben deze topic gestart nie om bepaalde mensen een raar gevoel te geven laten we respect hebben voor elkaars meningen en gedachte's we zijn hier niet om elkaar aan of af te vallen maar een open discussie met respect doet wonderen !!

                      We hebben hier allemaal onze mening over , ik denk dat het goed is dit deze zaak af en toe word aangehaald al is het maar om iedereen even weer scherp te zetten .

                      Pas goed op jezelf en je trouwe meiden !!!

                      Higher and higher !!!!!!

                      Comment

                      Bezig...
                      X