Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Welke geur verwijderaar ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Welke geur verwijderaar ?

    Okee! maar waar vind ik een gekke aap ?

    Comment


      #17
      Re: Welke geur verwijderaar ?

      Dude, als je ff onderzoek had gedaan dan was je er vrij snel achter gekomen dat er maar 1 echte oplossing is op je vraag en dat is een filter + afzuiger
      Geen discussie mogelijk.
      Slot d'r op.
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

      Comment


        #18
        Re: Welke geur verwijderaar ?

        hadde tegoei geleze weedoholic hadde wel doorgehad dat het hier om buitenkweek gaat
        & enigste en mehien nog wel beste tip is je bure tevriend houden, & ev. het zegge tegen hen, en als ze er last van ondervinden dat je je planten wel weer weg zult doen dan
        (guerella bv.)

        Comment


          #19
          Re: Welke geur verwijderaar ?

          Mijn directe buren vinden het geen probleem maar het huis daarnaast heb ik niet zulk goed concact mee
          Maarja ik zal dat doen dankjewel !

          Comment


            #20
            Re: Welke geur verwijderaar ?

            Zelf zit ik te denken om de plant op een plek neer te zetten waar het goed door waait in de tuin, hoe meer lucht beweging hoe meer het verwaaid... Toch?

            Comment


              #21
              Re: Welke geur verwijderaar ?

              tenzij de lucht juist over de schutting waait en de buren niks anders meer ruiken
              nee, indd dat is ook erg effectief

              Comment


                #22
                Re: Welke geur verwijderaar ?

                Oorspronkelijk geplaatst door mister frank View Post
                hadde tegoei geleze weedoholic hadde wel doorgehad dat het hier om buitenkweek gaat
                & enigste en mehien nog wel beste tip is je bure tevriend houden, & ev. het zegge tegen hen, en als ze er last van ondervinden dat je je planten wel weer weg zult doen dan
                (guerella bv.)
                Lezen is een vak........................schrijven overigens ook.
                Maar in dat geval zou ik met mijn plantjes gaan praten, en ze verzoeken om hun lichaamsgeur niet over het hek te verspreiden.
                Works for sure
                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                Comment


                  #23
                  Re: Welke geur verwijderaar ?

                  Hallo geurbusters ,

                  Ik heb nog wel een andere plant ontdekt voor geurmaskering , namelijk raapzaad.
                  Het groeit bijna overal wel , ik heb planten van een meter gezien , en kan tot september/oktober bloeien.
                  Deze plant stinkt aardig als je er een aantal bij elkaar hebt staan.

                  Ik heb zelf ooit een guerillaplantage ontdekt ,maar niet door de geur , want de hele plek stond vol met raapzaad,
                  Het was dat er rommel lag , gieter en potjes , en dat de planten in een slakkenhuisvorm waren neergezet met onbedekte aarde rond de steel , anders had ik de 67 lowryders nooit gezien of geroken, terwijl ik er dwars doorheen liep.
                  Alle kleine beetjes helpen toch?

                  Misschien heb je bejaardenwoningen in de buurt , gooi wat zaden in die tuinen , die mensen ruiken over het algemeen niet echt best meer lol en ze weten ook vaak niet wat wiet is hehehe

                  Groene Groeten van Muurbloempje

                  Comment

                  Bezig...
                  X