Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Welke geur verwijderaar ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke geur verwijderaar ?

    Korting op 420shop
    Heeeeeeyyy mede-growers.
    Ik had een vraagje wat nou een goede geur neutralisator is .
    Zodat als mijn plantjes groot zijn de buren geen last kunnen krijgen van 'stank'
    zodat er natuurlijk minder kans iks op ontdekking.
    het gaat hier btw om een buitenkweekje.

    Thankyouall!

    #2
    Re: Welke geur verwijderaar ?

    Een maand lang niet douchen en permanent bij de planten gaan zitten.

    Comment


      #3
      Re: Welke geur verwijderaar ?

      hahaahahahahaahaha, of een dood beest ernaast gooien ofz

      Smokese

      Comment


        #4
        Re: Welke geur verwijderaar ?

        dat bestaat niet niks gaat over de geur van cannabis heen zelfs poep niet
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Welke geur verwijderaar ?

          Misschien helpt het als je Van Opstelten er naast zet en vraagt of hij zijn schoenen wil uitdoen.

          Comment


            #6
            Re: Welke geur verwijderaar ?

            Zeer sterk geurende planten kunnen de neus minder bekend met het zoete aroma van de cannabis nog wel eens misleiden. Zet wat lavendel neer en als de buren iets vragen dan zeg je dat je een speciaal soort lavendel hebt gekocht.

            Kies ook een soort die vroeg bloeit, kort bloeit en minder sterk ruikt.

            Comment


              #7
              Re: Welke geur verwijderaar ?

              Nu even serieus: liguster ruikt in de bloei erg sterk: deze heester bloeit in juli en augustus. Dus alleen nog iets voor september zoeken.

              Comment


                #8
                Re: Welke geur verwijderaar ?

                Thanks alot!

                Comment


                  #9
                  Re: Welke geur verwijderaar ?

                  Iemand die de geur van wiet kent, kan het 5 tuinen verder ook nog herkennen.
                  Daar helpt geen Lavendel tegen
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Welke geur verwijderaar ?

                    Helemaal gelijk QnQ. Maar de geurvraag is al zo vaak aan de orde geweest, dat het me verbaast dat er toch nog vragen over worden gesteld. Vandaar dat ik een antwoord gaf: de mensen hebben kennelijk liever een niet ter zake doend antwoord dan geen antwoord.
                    Last edited by Xtreme; 18 April 2012, 07:18.

                    Comment


                      #11
                      Re: Welke geur verwijderaar ?

                      Bedankt Xtreme, voor - wederom- het verwoorden van mijn gedachten.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Welke geur verwijderaar ?

                        Okee.
                        nouw heel leuk allemaal maar hoe zit het nou, ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

                        Comment


                          #13
                          Re: Welke geur verwijderaar ?

                          Als je even de moeite had genomen de zoekfuncie te gebruiken had je de vraag helemaal niet gesteld. Bij de buitenteelt valt er niets te neutraliseren, te ioniseren of af te zuigen om de lucht te maskeren. Het enige wat je kunt is een luchtje toevoegen dat dermate penetrant is, dat de geur van de cannabis wordt overstegen. Als je bijvoorbeeld permanent zwavelwaterstof ter plaatse vervaardigt zal de cannabislucht nauwelijks te ruiken zijn. Het is echter de vraag of de buurlieden een permanente strontlucht wel aanvaardbaar vinden.
                          Wellicht enigszins off-topic: de vraag of er geurloze wiet bestaat is ook al aan de orde geweest. Het antwoord luidt: geurloze wiet bestaat niet, hooguit een verschil in intensiteit van de geur. Bijvoorbeeld: de witte soorten ruiken relatief sterk.
                          Dus een buitenkweek zonder wietgeur is absoluut onmogelijk.
                          Last edited by Xtreme; 18 April 2012, 15:53.

                          Comment


                            #14
                            Re: Welke geur verwijderaar ?

                            Oke, bedankt voor je antwoord, doe ik volgende keer !

                            Comment


                              #15
                              Re: Welke geur verwijderaar ?

                              Apepoep helpt wel van een gekke aap!!!!!!!!!!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X