verbrande wiet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • flaco707
    Retired
    • May 2012
    • 3

    #1

    verbrande wiet?

    Korting op 420shop
    Ik eb vandaag wat wiet gekocht maar deze ziet er wel heel donker uit.
    Het lijkt erop of de kweker het zo snel mogelijk wou drogen, en de toppen onder een hele warme lamp heeft gelegd.
    er zit niet veel geur aan en ook de smaak is niet erg goed..
    je word er wel goed stonded van.
    weet iemand wat hier het probleem is?


    088.jpg 089.jpg
  • grengo
    Retired
    • May 2012
    • 4

    #2
    Re: verbrande wiet?

    Ziet er iets donkerder uit , is idd "geforceerd" tijdens het droogproces...


    Mvg

    Comment

    • flaco707
      Retired
      • May 2012
      • 3

      #3
      Re: verbrande wiet?

      en dat gaat dus ten koste van de smaak en geur maar niet van het thc gehalte?

      alvast bedankt

      Comment

      • grengo
        Retired
        • May 2012
        • 4

        #4
        Re: verbrande wiet?

        Normaal niet ten koste van het thc gehalte, tenzij deze mee-verbrand is, maar zo erg ziet het er niet uit.... dus smoken maar


        mvg

        Comment

        • flaco707
          Retired
          • May 2012
          • 3

          #5
          Re: verbrande wiet?

          Stop het net in een zakje en t is egt super vettig en ruikt en smaakt naar shampoo, oftewel bewerkt? Maar waarmee en waarrom?

          Comment

          • poepzak200
            Cronic Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2011
            • 3081

            #6
            Re: verbrande wiet?

            jammer dat t zo veel is, maar ik zou die troep neit roken hoor
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #7
              Re: verbrande wiet?

              ik denk dat het n combinatie is van spuiten v bestrijdings middelen flink gevoede wiet die geforceerd gedroogd is.
              denk ik,ma bespoten zijn ze zeker.
              grtz

              Comment

              • West2010
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • May 2010
                • 418

                #8
                Re: verbrande wiet?

                Kan ook bevroren zijn geweest, dan ziet ie er ook zo donker uit, dan heb je met drogen een paar dagen winst en ook niet zo'n erge geur in huis met het drogen.
                Heb het ook wel eens gedaan, prima te roken, alleen een iets ander geurtje

                Comment

                • mister frank
                  Retired
                  • Nov 2009
                  • 785

                  #9
                  Re: verbrande wiet?

                  ziet er we'l niet bepaald lekker uit

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: verbrande wiet?

                    Enige wat me opvalt is het donkergroene blad, wat betekend dat het nog vol voeding zit.
                    Snap sowieso niet dat je al dat blad erbij koopt, laat ze het volgende keer ff goed schoonmaken.

                    Verder is er niks te zien, leg het onder een microscoop dan zie je of er wat raars op zit. (mits je wel eens schone wiet onder een microscoop gezien hebt)
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...