Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

verbrande wiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verbrande wiet?

    Korting op 420shop
    Ik eb vandaag wat wiet gekocht maar deze ziet er wel heel donker uit.
    Het lijkt erop of de kweker het zo snel mogelijk wou drogen, en de toppen onder een hele warme lamp heeft gelegd.
    er zit niet veel geur aan en ook de smaak is niet erg goed..
    je word er wel goed stonded van.
    weet iemand wat hier het probleem is?


    088.jpg 089.jpg

    #2
    Re: verbrande wiet?

    Ziet er iets donkerder uit , is idd "geforceerd" tijdens het droogproces...


    Mvg

    Comment


      #3
      Re: verbrande wiet?

      en dat gaat dus ten koste van de smaak en geur maar niet van het thc gehalte?

      alvast bedankt

      Comment


        #4
        Re: verbrande wiet?

        Normaal niet ten koste van het thc gehalte, tenzij deze mee-verbrand is, maar zo erg ziet het er niet uit.... dus smoken maar


        mvg

        Comment


          #5
          Re: verbrande wiet?

          Stop het net in een zakje en t is egt super vettig en ruikt en smaakt naar shampoo, oftewel bewerkt? Maar waarmee en waarrom?

          Comment


            #6
            Re: verbrande wiet?

            jammer dat t zo veel is, maar ik zou die troep neit roken hoor
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Re: verbrande wiet?

              ik denk dat het n combinatie is van spuiten v bestrijdings middelen flink gevoede wiet die geforceerd gedroogd is.
              denk ik,ma bespoten zijn ze zeker.
              grtz

              Comment


                #8
                Re: verbrande wiet?

                Kan ook bevroren zijn geweest, dan ziet ie er ook zo donker uit, dan heb je met drogen een paar dagen winst en ook niet zo'n erge geur in huis met het drogen.
                Heb het ook wel eens gedaan, prima te roken, alleen een iets ander geurtje

                Comment


                  #9
                  Re: verbrande wiet?

                  ziet er we'l niet bepaald lekker uit

                  Comment


                    #10
                    Re: verbrande wiet?

                    Enige wat me opvalt is het donkergroene blad, wat betekend dat het nog vol voeding zit.
                    Snap sowieso niet dat je al dat blad erbij koopt, laat ze het volgende keer ff goed schoonmaken.

                    Verder is er niks te zien, leg het onder een microscoop dan zie je of er wat raars op zit. (mits je wel eens schone wiet onder een microscoop gezien hebt)
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...
                    X