Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Welke zaadproducent?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke zaadproducent?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik zit bij growshop alien eens in de zaadbank rond te neuzen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.. Is er veel verschil in kwaliteit van zaad? Zijn er voor jullie favoriete producenten uit die lijst?

    Groeten,

    Rutger

    #2
    Wil geen afbraak doen maar wil je toch voorkomen je Dutch passions te laten kopen, hadden bij mij een lage kiemwaarde.
    Zou inderdaad es Sannies of Sensiseeds proberen

    Greetzzz

    Comment


      #3
      Ok! Zal even rondneuzen. Bedankt.

      Comment


        #4
        lijken me leuke dingen tussen te zitten bij sannies. maar die prijs dat zijn toch femaleseeds neem ik aan?? iemand bekend met royal queen seeds???

        Comment


          #5
          Sannies Seeds zijn niet Female/Femenized.

          Ik zou voor Nirvana gaan, deze hebben soorten in overvloed en de kwaliteit is goed.
          Duur zijn ze trouwens ookal niet,

          Peace

          Comment


            #6
            35€ das dubbel zo duur als mijn skunk/haze van high quality seeds. waar zit hem dan het verschil??? bij mij zijn er 6 van de 6 uitgekomen dus kiemkrachtig zijn ze al.
            bij royal queen seeds kreeg ik voor 35€ female seeds. 100% gegarandeerd anders kreeg ik nieuwe. soorten zoals skunk, northernlight,.. goeie soortjes toch?
            thanks ga direct eens opzoeken die nirvana seeds.

            Comment


              #7
              ik zou voor sannie gaan , deftige prijs voor goed zaad en veel verschillende soortjes .

              vermijd nirvana ... dat zijn gewoon kut zaden , slechte kwaliteit van ontkiemen en de bloeitijden enzo kloppen voor geen meter .

              greetz

              Comment


                #8
                Ik zelf zou je nirvana zaden aanraden, nog nooit een probleem gehad met nirvana, uitstekende kwaliteit, en goedkoop!
                grtzzz


                Last edited by westport; 11 November 2008, 17:14.
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  doe gewoon van the greenhouse in amsterdam greenhouseseeds
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #10
                    Ik ga ook voor Nirvana. Nog nooit problemen mee gehad, ze hebben een hoog kiemgehalte, de zaden zijn goedkoop en de wiet is 100% gegarandeerd kwaliteit, mits een goede basisverzorging te geven...

                    Greetz

                    Comment


                      #11
                      Attached Files
                      Last edited by westport; 25 February 2009, 18:48.
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Smokey View Post
                        Sannies Seeds zijn niet Female/Femenized.

                        Ik zou voor Nirvana gaan, deze hebben soorten in overvloed en de kwaliteit is goed.
                        Duur zijn ze trouwens ookal niet,

                        Peace
                        Oorspronkelijk geplaatst door Cookiemonster View Post
                        ik zou voor sannie gaan , deftige prijs voor goed zaad en veel verschillende soortjes .

                        vermijd nirvana ... dat zijn gewoon kut zaden , slechte kwaliteit van ontkiemen en de bloeitijden enzo kloppen voor geen meter .

                        greetz
                        Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
                        Ik zelf zou je nirvana zaden aanraden, nog nooit een probleem gehad met nirvana, uitstekende kwaliteit, en goedkoop!
                        grtzzz



                        Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y View Post
                        Ik ga ook voor Nirvana. Nog nooit problemen mee gehad, ze hebben een hoog kiemgehalte, de zaden zijn goedkoop en de wiet is 100% gegarandeerd kwaliteit, mits een goede basisverzorging te geven...

                        Greetz
                        De meningen zijn er dus over verdeeld. Misschien heb jij gewoon pech gehad Cookiemonster, of iets verkeerds gedaan met ontkiemen ofzo?
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment

                        Bezig...
                        X