Welke zaadproducent?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rutger
    Stoner
    Member
    • Oct 2008
    • 24

    #1

    Welke zaadproducent?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik zit bij growshop alien eens in de zaadbank rond te neuzen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.. Is er veel verschil in kwaliteit van zaad? Zijn er voor jullie favoriete producenten uit die lijst?

    Groeten,

    Rutger
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #2
    Wil geen afbraak doen maar wil je toch voorkomen je Dutch passions te laten kopen, hadden bij mij een lage kiemwaarde.
    Zou inderdaad es Sannies of Sensiseeds proberen

    Greetzzz

    Comment

    • Rutger
      Stoner
      Member
      • Oct 2008
      • 24

      #3
      Ok! Zal even rondneuzen. Bedankt.

      Comment

      • greenpassion
        Retired
        • Jun 2008
        • 136

        #4
        lijken me leuke dingen tussen te zitten bij sannies. maar die prijs dat zijn toch femaleseeds neem ik aan?? iemand bekend met royal queen seeds???

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #5
          Sannies Seeds zijn niet Female/Femenized.

          Ik zou voor Nirvana gaan, deze hebben soorten in overvloed en de kwaliteit is goed.
          Duur zijn ze trouwens ookal niet,

          Peace

          Comment

          • greenpassion
            Retired
            • Jun 2008
            • 136

            #6
            35€ das dubbel zo duur als mijn skunk/haze van high quality seeds. waar zit hem dan het verschil??? bij mij zijn er 6 van de 6 uitgekomen dus kiemkrachtig zijn ze al.
            bij royal queen seeds kreeg ik voor 35€ female seeds. 100% gegarandeerd anders kreeg ik nieuwe. soorten zoals skunk, northernlight,.. goeie soortjes toch?
            thanks ga direct eens opzoeken die nirvana seeds.

            Comment

            • Cookiemonster
              Retired
              • Jan 2008
              • 258

              #7
              ik zou voor sannie gaan , deftige prijs voor goed zaad en veel verschillende soortjes .

              vermijd nirvana ... dat zijn gewoon kut zaden , slechte kwaliteit van ontkiemen en de bloeitijden enzo kloppen voor geen meter .

              greetz

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #8
                Ik zelf zou je nirvana zaden aanraden, nog nooit een probleem gehad met nirvana, uitstekende kwaliteit, en goedkoop!
                grtzzz


                Last edited by westport; 11 November 2008, 16:14.
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • emiel_s
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 694

                  #9
                  doe gewoon van the greenhouse in amsterdam greenhouseseeds
                  Schutto In tha house

                  Comment

                  • Cannab0y

                    #10
                    Ik ga ook voor Nirvana. Nog nooit problemen mee gehad, ze hebben een hoog kiemgehalte, de zaden zijn goedkoop en de wiet is 100% gegarandeerd kwaliteit, mits een goede basisverzorging te geven...

                    Greetz

                    Comment

                    • westport
                      Wicked Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 3847

                      #11
                      Ja ze hebben zeer grote kiemkracht!
                      grtz




                      Edit=Hier 5 nirvana zaden, na enkele dagen zijn ze allemaal voorzien van een wortelpennetje! En zijn zeker geen kut zaden!!!
                      Heb persoonlijk de beste zaden, nirvana!

                      Natuurlijk elk zijn keuze hè
                      Attached Files
                      Last edited by westport; 25 February 2009, 17:48.
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                      Comment

                      • Weedy
                        Ultra Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2248

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                        Sannies Seeds zijn niet Female/Femenized.

                        Ik zou voor Nirvana gaan, deze hebben soorten in overvloed en de kwaliteit is goed.
                        Duur zijn ze trouwens ookal niet,

                        Peace
                        Oorspronkelijk geplaatst door Cookiemonster
                        ik zou voor sannie gaan , deftige prijs voor goed zaad en veel verschillende soortjes .

                        vermijd nirvana ... dat zijn gewoon kut zaden , slechte kwaliteit van ontkiemen en de bloeitijden enzo kloppen voor geen meter .

                        greetz
                        Oorspronkelijk geplaatst door westport
                        Ik zelf zou je nirvana zaden aanraden, nog nooit een probleem gehad met nirvana, uitstekende kwaliteit, en goedkoop!
                        grtzzz



                        Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
                        Ik ga ook voor Nirvana. Nog nooit problemen mee gehad, ze hebben een hoog kiemgehalte, de zaden zijn goedkoop en de wiet is 100% gegarandeerd kwaliteit, mits een goede basisverzorging te geven...

                        Greetz
                        De meningen zijn er dus over verdeeld. Misschien heb jij gewoon pech gehad Cookiemonster, of iets verkeerds gedaan met ontkiemen ofzo?
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment

                        Bezig...