Mannetje of vrouwtje? (foto)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ludoo
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2012
    • 37

    #1

    Mannetje of vrouwtje? (foto)

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Deze plant is ongeveer 4 weken oud, had een slechte start.
    Nu zie ik toch duidelijk bolletjes bij de oksels. 'T is een autoflower ras dus het zou kunnen dat de plant daarom nu al gaat bloeien?!
    Foto's:
    IMG_0889.jpgIMG_0882.jpg

    Is dit een mannetje, herma of vrouwtje?
    Thnx,
    Ludo
    In- & outdoor kweek 2013
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Mannetje of vrouwtje? (foto)

    Tis een mannetje wel een vreemd mannetje maar tis er wel 1 dus snel de kliko in
    God was never on your side..

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Mannetje of vrouwtje? (foto)

      Snap niet hoe je kunt twijfelen hieraan. Of heb je niet even gezocht..
      Duidelijk man. Kliko.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...