Hulp gevraagd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • showtime
    Wicked Stoner
    • Sep 2010
    • 238

    #1

    Hulp gevraagd

    Korting op 420shop
    opverzoek van extreme
    Last edited by showtime; 6 November 2012, 15:36.
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Hulp gevraagd

    In de laatste weken geef je gen voeding meer of je moet voeding willen roken
    God was never on your side..

    Comment

    • showtime
      Wicked Stoner
      • Sep 2010
      • 238

      #3
      Re: Hulp gevraagd

      ik geef normaal altijd voeding tot de 7de week bloei en me wiet smaakt altijd heerlijk,dus weet niet waar je het over heb

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #4
        Re: Hulp gevraagd

        Je zou op zijn minst kunnen proberen het probleem wat je hebt in goed Nederlands te formuleren. Je doet me denken aan een 12-jarige met spellingsproblemen, waarbij het ROC het ultimum remedium is om je nog iets bij te brengen. Terzijde: deze opmerking is niet aardig, maar ik ben nu eenmaal niet aardig en vind het ook niet erg om niet aardig te worden gevonden.
        Last edited by Xtreme; 6 November 2012, 14:24.

        Comment

        • showtime
          Wicked Stoner
          • Sep 2010
          • 238

          #5
          Re: Hulp gevraagd

          Zit tegen overvoeding aan zal ik me 1 component ff overslaan?en me Bud XL en me PK wel gewoon geven ? zit in me laaste 3 weken,zo beter of nog niet naar je zin ?

          Comment

          • Heribei
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2011
            • 1140

            #6
            Re: Hulp gevraagd

            Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme
            Je zou op zijn minst kunnen proberen het probleem wat je hebt in goed Nederlands te formuleren. Je doet me denken aan een 12-jarige met spellingsproblemen, waarbij het ROC het ultimum remedium is om je nog iets bij te brengen. Terzijde: deze opmerking is niet aardig, maar ik ben nu eenmaal niet aardig en vind het ook niet erg om niet aardig te worden gevonden.
            Hahaha!
            Herkenbaar, Herkenbaar!

            Comment

            Bezig...