opverzoek van extreme
Hulp gevraagd
Collapse
X
-
Re: Hulp gevraagd
In de laatste weken geef je gen voeding meer of je moet voeding willen rokenGod was never on your side.. -
Re: Hulp gevraagd
Je zou op zijn minst kunnen proberen het probleem wat je hebt in goed Nederlands te formuleren. Je doet me denken aan een 12-jarige met spellingsproblemen, waarbij het ROC het ultimum remedium is om je nog iets bij te brengen. Terzijde: deze opmerking is niet aardig, maar ik ben nu eenmaal niet aardig en vind het ook niet erg om niet aardig te worden gevonden.Last edited by Xtreme; 6 November 2012, 14:24.Comment
-
Re: Hulp gevraagd
Hahaha!Je zou op zijn minst kunnen proberen het probleem wat je hebt in goed Nederlands te formuleren. Je doet me denken aan een 12-jarige met spellingsproblemen, waarbij het ROC het ultimum remedium is om je nog iets bij te brengen. Terzijde: deze opmerking is niet aardig, maar ik ben nu eenmaal niet aardig en vind het ook niet erg om niet aardig te worden gevonden.
Herkenbaar, Herkenbaar!Comment





Comment