uitkloppen van het bladafval is 1 ding. Maar gewoon drie uren roerend laten koken een pak boter er in laten afkoelen vet eruitscheppen en voila bak daar eens je biefstuk in knetter man of wat ook lekker is is slakken in de wietboter. mmm maar das voor een andere plaats. ook kan je het persen of strijken tot shit. Of in een vaporaser ook goe.

Comment