Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Thc in je bloed van kweken??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Thc in je bloed van kweken??

    Korting op 420shop

    #2
    Ik zou het heel raar vinden moest men thc vinden in je bloed door gewoon te kweken.
    Thc is naar mijn weten niet zo vluchtig als alcohol, dus ik denk niet dat je er echt mee moet inzitten

    grtz

    Comment


      #3
      - kwantiteit boven kwaliteit omdat ik er tog niet van ga snoepe ik wil gwn het geld eruit halen en dan vind ik het goed
      Zoals je wellicht al gemerkt hebt is dit een forum voor kwekers die voor eigen gebruik een lekker wietje kweken. Je kan hier niet openbaar gaan verkondigen dat je je opbrengst gaat verkopen, dat gaat in tegen onze forumregels. Concentreer je op die opleiding van je, gaan werken levert ook geld op

      Wij gaan hier allemaal voor kwaliteit en niet zozeer voor kwantiteit, dus ook hierin ben je verkeerd.

      Desondanks het feit dat het bij jou nog binnen de perken blijft (slechts paar TL-balkjes), kunnen we niet anders dan een voorbeeld stellen.

      Bij deze gaat er een slotje op het topic.

      Greetz

      Comment

      Bezig...
      X