Beste forummers!
ik ben best wel geïntresseerd in een klein kweekje voor hobby/voor vrienden/wat opbrengst ervan
Het enige probleem is dat ik geen thc(drugs) in me bloed mag hebben voor opleiding die ik wil volgen dus ik smoke niet enz maar het lijkt me wel heeel leuk
weet iemand of thc/ andere stoffen in wiet door kweken in me kunne komen? bijv hars aan me handen of inhaleren van de lugt ofzo
want zoals bij alcohol gaat door je huid en dampen kun je ook lazurus worde
Ps weet iemand een leuk soortje?
- niet zo groot: tot 1 meter ofzo
- niet veel speciale aand8 (ben beginneling
)
- weinig geur? als dat kan teminste,, slaap wrs in de zelfde kamer
- kwantiteit boven kwaliteit omdat ik er tog niet van ga snoepe
ik wil gwn het geld eruit halen en dan vind ik het goed
- niet te duur! lowriders vind ik wel passend maar dat geld is me te veel omdat ik tog niet serieus ga kweken(paar tl balken en das genoeg
)
alvast bedankt!
heb al paar dagen alles door zitte spitten op dit forum
heel mooi!
ik ben best wel geïntresseerd in een klein kweekje voor hobby/voor vrienden/wat opbrengst ervan
Het enige probleem is dat ik geen thc(drugs) in me bloed mag hebben voor opleiding die ik wil volgen dus ik smoke niet enz maar het lijkt me wel heeel leuk
weet iemand of thc/ andere stoffen in wiet door kweken in me kunne komen? bijv hars aan me handen of inhaleren van de lugt ofzo
Ps weet iemand een leuk soortje?
- niet zo groot: tot 1 meter ofzo
- niet veel speciale aand8 (ben beginneling
- weinig geur? als dat kan teminste,, slaap wrs in de zelfde kamer
- kwantiteit boven kwaliteit omdat ik er tog niet van ga snoepe

- niet te duur! lowriders vind ik wel passend maar dat geld is me te veel omdat ik tog niet serieus ga kweken(paar tl balken en das genoeg
alvast bedankt!
heb al paar dagen alles door zitte spitten op dit forum

Comment