Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Paarse plantjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paarse plantjes

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Mijn vriendin wil een paar mooie, makkelijke dieppaarse plantjes in haar tuin voor de mooi. Heeft er iemand een idee betreffende welke soort het meest geschikt zou zijn? Opbrengst is not an issue.

    Thanks alvast,
    Kim
    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

    Medigebruiker

    #2


    iets zoals dit ? Dit is een G13 soortje welk 1 weet ik niet ... deze had last gehad van de kou , waarschijnlijk daardoor dat die er zo bij stond .
    Last edited by growingslow; 2 December 2008, 00:00.

    Comment


      #3
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eck-t1225.html en deze http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tar-t1220.html, mischien deze http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ops-t1212.html lol, kijk hier even http://jointjedraaien.nl/wietforum/f12/. Staan mooie soortjes tussen.

      Grtz

      Comment


        #4
        Ja, er zit wel wat tussen. Ze wil liever paars blad dan paarse bloeiwijze anders moet ze zolang wachten en past het niet in het juiste kleurenpalet van de border, zegt ze!! Bedankt voor de suggesties in ieder geval.
        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

        Medigebruiker

        Comment


          #5
          google s mata hari,is een mooi soortje vind ik zelf

          Comment


            #6
            past het niet in het juiste kleurenpalet van de border, zegt ze!!

            Lol vrouwen he

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
              google s mata hari,is een mooi soortje vind ik zelf
              Ik kom er niet uit. kan het niet vinden helaas. Weet nu in ieder geval wel wie Mata Hari was. Dus toch nog iets bijgeleerd.
              Die foto van Growingslow is inderdaad de spijker op de kop. Jammer dat je niet meer weet wat het was.
              Last edited by Kim; 8 December 2008, 00:19.
              "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

              Medigebruiker

              Comment


                #8
                hey kim
                sorry beetje onduidelijk van me.
                staat bv op sannieshop bij basic seeds meen ik.is echt een mooie!

                Comment


                  #9
                  Dankjewel Markster!!!
                  Prachtige plant, ik denk dat ze deze wel ziet zitten. Ze is net naar bed, maar morgen laat ik haar kijken. Dit zou `m zomaar kunnen worden.
                  "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                  Medigebruiker

                  Comment


                    #10
                    ok no problem
                    als zij m niet wil dan wil ik m wel!mzzl

                    Comment

                    Bezig...
                    X