Paarse plantjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kim
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 395

    #1

    Paarse plantjes

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Mijn vriendin wil een paar mooie, makkelijke dieppaarse plantjes in haar tuin voor de mooi. Heeft er iemand een idee betreffende welke soort het meest geschikt zou zijn? Opbrengst is not an issue.

    Thanks alvast,
    Kim
    "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

    Medigebruiker
  • growingslow
    Stoner
    Member
    • Nov 2008
    • 24

    #2


    iets zoals dit ? Dit is een G13 soortje welk 1 weet ik niet ... deze had last gehad van de kou , waarschijnlijk daardoor dat die er zo bij stond .
    Last edited by growingslow; 1 December 2008, 23:00.

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eck-t1225.html en deze http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tar-t1220.html, mischien deze http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ops-t1212.html lol, kijk hier even http://jointjedraaien.nl/wietforum/f12/. Staan mooie soortjes tussen.

      Grtz

      Comment

      • Kim
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Oct 2008
        • 395

        #4
        Ja, er zit wel wat tussen. Ze wil liever paars blad dan paarse bloeiwijze anders moet ze zolang wachten en past het niet in het juiste kleurenpalet van de border, zegt ze!! Bedankt voor de suggesties in ieder geval.
        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

        Medigebruiker

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #5
          google s mata hari,is een mooi soortje vind ik zelf

          Comment

          • groeienmoetenze
            Retired
            • Dec 2008
            • 36

            #6
            past het niet in het juiste kleurenpalet van de border, zegt ze!!

            Lol vrouwen he

            Comment

            • Kim
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 395

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door markster
              google s mata hari,is een mooi soortje vind ik zelf
              Ik kom er niet uit. kan het niet vinden helaas. Weet nu in ieder geval wel wie Mata Hari was. Dus toch nog iets bijgeleerd.
              Die foto van Growingslow is inderdaad de spijker op de kop. Jammer dat je niet meer weet wat het was.
              Last edited by Kim; 7 December 2008, 23:19.
              "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

              Medigebruiker

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #8
                hey kim
                sorry beetje onduidelijk van me.
                staat bv op sannieshop bij basic seeds meen ik.is echt een mooie!

                Comment

                • Kim
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2008
                  • 395

                  #9
                  Dankjewel Markster!!!
                  Prachtige plant, ik denk dat ze deze wel ziet zitten. Ze is net naar bed, maar morgen laat ik haar kijken. Dit zou `m zomaar kunnen worden.
                  "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                  Medigebruiker

                  Comment

                  • markster
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2151

                    #10
                    ok no problem
                    als zij m niet wil dan wil ik m wel!mzzl

                    Comment

                    Bezig...