Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hoevaak een plant toppen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoevaak een plant toppen?

    Korting op 420shop
    ik heb hier vaak gelezend dat mensen gaan toppen maar hoevaak mag je dat maximaal doen?
    na 5 x toppen heb je 2 4 8 16 32 Toppen

    alvast bedankt!

    #2
    ik top ze altijd maar 2x

    bij de 4de internode en de 7ste...

    grtzzz

    Comment


      #3
      Je kan ze blijven toppen, zodat je compacte struikjes krijgt. voor iedere internode die je uit topt krijg je er twee in de plaats . Je kan blijven door toppen tot eerste week bloei.

      Grtz

      Comment


        #4
        krijg je dan een groter totaal gewicht of blijft dit?
        lijkt mij hoe meer toppen je hebt hoe groter het gewicht, of klopt die redenering niet?

        peace

        Comment


          #5
          Volgens mij ga je natuurlijk wel meer toppen hebben, maar niet per se allemaal grote, ik denk dat je allemaal kleine toppen gaat krijgen.

          Ik denk het maar, ik weet het niet, ik ga het eens proberen met 1 plantje de volgende ronde.
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Kan je ze onder een Propagator ook tot een stevige structuur laten groeien?
              Omdat mijn zijtakken na 5 weken zeer slecht ontwikkeld waren is dit misschien geen geschikte lamp?

              Ik las dat jeze na ze 5cm zijn geworden best onder een 400 laat verder groeien.
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment


                #8
                waarom gebruiken ze dit dan niet als de opbrengst iets/veel hoger kan liggen?
                of gaat het ten koste van de kwaliteit?

                Comment


                  #9
                  nee het gaat niet ten koste van de kwaliteit hoor,en ik denk dat de meeste growers bijna allemaal wel zullen toppen!

                  grtzzz

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      hahaha,mmm ja bobo...

                      je kan wel eens gelijk hebben hier!

                      Comment


                        #12
                        ja zou wel goed kunnen zijn.

                        Comment

                        Bezig...
                        X