kleine toppen/ al klaar met bloeien?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mr Alfabet
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Dec 2008
    • 3

    #1

    kleine toppen/ al klaar met bloeien?

    Korting op 420shop
    Beste smokers & growers,

    Ik heb een plant staan van een meter of 2, maar de toppen lijken me erg klein, en ik zie nog nergens het 'roodbruine' waar ik iedereen over hoor praten in de toppen verschijnen.
    De plant is geplant in mei ongeveer, en staat gewoon in de huiskamer te groeien.
    vraagjes:
    1) hoe komt het dat ik zo weinig toppen heb aan de zijtakken?
    2) kan ik al gaan oogsten, of moeten de toppen nog meer rijpen, en zo ja: wanneer komt dat ongeveer? de plant staat al bijna 2 maanden in de bloei gok ik.
    Attached Files
  • growingslow
    Stoner
    Member
    • Nov 2008
    • 24

    #2
    Je plant zal dit jaar niet veel meer doen denk ik ...
    We zijn al winter he , weinig tot geen zonlicht .
    Trouwens die staat in de huiskamer ... het aantal uren licht en volledig donker zullen zeker niet optimaal zijn voor je plant in bloei !!

    Comment

    • Mr Alfabet
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Dec 2008
      • 3

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door growingslow
      Je plant zal dit jaar niet veel meer doen denk ik ...
      We zijn al winter he , weinig tot geen zonlicht .
      Trouwens die staat in de huiskamer ... het aantal uren licht en volledig donker zullen zeker niet optimaal zijn voor je plant in bloei !!
      wat kan ik hier aan helpen? in een zwarte zak stoppen voor 12u per dag? of gewoon knippen en kijken wat er van komt? wat moet ik volgende keer doen om te zorgen dat ze 'uitbloeien'?

      Comment

      • DaZeD
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 466

        #4
        Niets, gewoon laten staan, of afbloeien in een kweekkamer.
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

        Comment

        • Mr Alfabet
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • Dec 2008
          • 3

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD
          Niets, gewoon laten staan, of afbloeien in een kweekkamer.
          en met 'niets' bedoel je dat de hele oogst gewoon om weg te gooien is? of met niets bedoel je dat ik gewoon moet wachten tot het rood wordt?

          Comment

          • bobo
            Cronic Grower
            • Oct 2007
            • 3103

            #6
            zet je plant een week in een donkere ruimte en je topjes zullen bruin zien, veel meer kan je niet doen. Je plant heeft licht nodig en die is er niet nu.

            Grtz

            Comment

            Bezig...