Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Grinder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grinder

    Korting op 420shop
    Yow iedereen, ik heb wat spul gekocht, maar dit was nog niet gegrind. Ik heb me een grinder aangeschaft en heb er meteen wat ingestoken ik ben begonnen met draaien, maar ik merktte op dat ik vanonder een stuk van de grinder kon draaien, ik deed dit open en er zat precies stof in ( maat zei me dat het THC was) mijn vraag is nu, hoeveel moet ik gebruiken om een deftige toup te draaien voor 3 man?
    Thx
    GReetz

    #2
    Zelf een beetje zoeken hoeveel je nodig hebt om goed high te worden.
    Maa kje geen zorgen moest je er teveel hebben ingedraaid. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je opeens verschikkelijk moe wordt.

    Greetz,
    zion

    Comment


      #3
      Ach ja, als dat het ergste is =P
      Maar die THC, moet ik die gwn over de tabak kiepen als ik aan het rollen ben ?

      Greetz

      Comment


        #4
        klein laagje tabak -->lijntje THC-->klein laagje tabak = overheerlijk toet

        Comment


          #5
          Kan niet wachten
          Maar war met de wiet die nog bovenaan in de grinder light, ook tussen strooien ?

          Grtz

          Comment


            #6
            het is de bedoeling dat je de wiet bovenaan oprookt, het poeder vanonder laat je zitten tot je voldoende hebt voor een toeter ofzo

            Comment


              #7
              Ik hoef geen toeter hoor
              Ik ga gwn de THC erbij doen
              En lekker high worde

              Thx voor de info
              Greetz

              Comment


                #8
                Dat poeder is geen THC maar zijn de hars kristallen. THC is het werkzame bestandeel van cannabis en zit in alle delen van de plant ook in de kristallen, zelfs de hoogste concentratie. De laagste concentratie THC zit in de stam.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Heb er de afgelope namiddag 2 geblowt met een maat. Heerlijk gewoon.
                  Als gaat in slow mo en toch voer ik al mijn taken tot in de puntjes uit.
                  Echt, zalig.
                  Het is lang sparen voor je een lekker laagje in je joint kan draaien. Toch is het het wachten waard.

                  Greetz,
                  zion
                  Last edited by bobo; 12 December 2008, 18:00.

                  Comment

                  Bezig...
                  X