Grinder

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smoke Daddy
    Retired
    • Nov 2008
    • 7

    #1

    Grinder

    Korting op 420shop
    Yow iedereen, ik heb wat spul gekocht, maar dit was nog niet gegrind. Ik heb me een grinder aangeschaft en heb er meteen wat ingestoken ik ben begonnen met draaien, maar ik merktte op dat ik vanonder een stuk van de grinder kon draaien, ik deed dit open en er zat precies stof in ( maat zei me dat het THC was) mijn vraag is nu, hoeveel moet ik gebruiken om een deftige toup te draaien voor 3 man?
    Thx
    GReetz
  • zion
    Advanced Grower
    • Feb 2008
    • 1056

    #2
    Zelf een beetje zoeken hoeveel je nodig hebt om goed high te worden.
    Maa kje geen zorgen moest je er teveel hebben ingedraaid. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je opeens verschikkelijk moe wordt.

    Greetz,
    zion

    Comment

    • Smoke Daddy
      Retired
      • Nov 2008
      • 7

      #3
      Ach ja, als dat het ergste is =P
      Maar die THC, moet ik die gwn over de tabak kiepen als ik aan het rollen ben ?

      Greetz

      Comment

      • zion
        Advanced Grower
        • Feb 2008
        • 1056

        #4
        klein laagje tabak -->lijntje THC-->klein laagje tabak = overheerlijk toet

        Comment

        • Smoke Daddy
          Retired
          • Nov 2008
          • 7

          #5
          Kan niet wachten
          Maar war met de wiet die nog bovenaan in de grinder light, ook tussen strooien ?

          Grtz

          Comment

          • Vdb
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 368

            #6
            het is de bedoeling dat je de wiet bovenaan oprookt, het poeder vanonder laat je zitten tot je voldoende hebt voor een toeter ofzo

            Comment

            • Smoke Daddy
              Retired
              • Nov 2008
              • 7

              #7
              Ik hoef geen toeter hoor
              Ik ga gwn de THC erbij doen
              En lekker high worde

              Thx voor de info
              Greetz

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #8
                Dat poeder is geen THC maar zijn de hars kristallen. THC is het werkzame bestandeel van cannabis en zit in alle delen van de plant ook in de kristallen, zelfs de hoogste concentratie. De laagste concentratie THC zit in de stam.

                Grtz

                Comment

                • zion
                  Advanced Grower
                  • Feb 2008
                  • 1056

                  #9
                  Heb er de afgelope namiddag 2 geblowt met een maat. Heerlijk gewoon.
                  Als gaat in slow mo en toch voer ik al mijn taken tot in de puntjes uit.
                  Echt, zalig.
                  Het is lang sparen voor je een lekker laagje in je joint kan draaien. Toch is het het wachten waard.

                  Greetz,
                  zion
                  Last edited by bobo; 12 December 2008, 17:00.

                  Comment

                  Bezig...