Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kweken in Spanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken in Spanje

    Korting op 420shop
    Hoi!

    Zoals sommigen(degene die hier al langer zijn dan 7 maand) onder jullie wel weten woon ik nu half in Spanje... Ik ben nu van plan om in April terug te gaan en zou graag kweken:

    • Wat zou het beste zijn: buiten of binnen?
    • Welke moet ik nemen?
    • Wat heb ik nodig?
    • Welke kweek je het snelst? (ik zit daar maar maximum 6 maand)

    Ik zou me graag goed voorbereiden

    greets

    #2
    ik zou dan een buiten kweek gaan nemen
    ik zou een soortje nemen die goed tegen de warmte kan dus neem je een oosterse soortje..
    wat je nodig hebt pfooee goeie aarde sowiso eventueel voeding , licht zal geen probleem zijn,

    en de snelst die klaar is top44

    Comment


      #3
      is dat een probleem dat het dan in een pot ofzo is? want het is namelijk op een appartementje op mijn terras... of ik kan natuurlijk ook een binnenkweek voor in men kamer nemen(niet veel plaats). Help me:p

      Comment


        #4
        ik zou gewoon potten nemen hoor dat kan geen kwaad hoe er wel rekening mee dat de potten zwart zijn en dat die veel warmte opnemen of je moet kijken voor stene witte potten .... en binnen kweek zou ik niet doen want dat word echt te warm met die lampen tenzij je een hele goeie afzuiging hebt

        Comment


          #5
          ok, zal ik voor kijken, maar die top44, hoe lang duurt het voor hij snoeiklaar is?

          Comment


            #6
            6 a 7 weken dan moet wel goed zijn

            Comment


              #7
              en aangezien je 6 maanden daar max blijft dan kan je best 3 a 4 x gaan kweken

              Comment


                #8
                Dat klinkt wel aanlokkelijk! want in Spanje, die wiet trekt daar op niets! =D

                ok, dat weet ik dan nu ook al Maar hoe begin ik er aan?
                Last edited by Verkeyn; 11 December 2008, 22:44.

                Comment


                  #9
                  Kweken in Spanje is echt nice.
                  Hmm heb ooit eens een topic gelezen over een kerel die in Spanje woonde en daar enkele knappe plantjes had staan.
                  Je zal je plantjes wel vaak water moeten geven. Zon daarentegen zal je niet tekort komen.
                  Alvast veel succes!

                  Greetz,
                  zion

                  Comment


                    #10
                    als eerste je potten natuurlijk , je aarde , je zaad , ik zou ook wat voeding daar heen mee nemen fles groei en een fles bloei voeding...
                    en ja voor de rest is het een beetje experimenteren
                    wat ik wel weet wat een probleem gaat worden is het water daar
                    want in spanje heb je een heel ander soort water dan hier in nederland
                    je moet ff op het internet gaan googlen wat het ph waarde is van het water in spanje !!

                    Comment


                      #11
                      Is Jorge Cervantes geen spanjaard? Zoek hem ff op... als iemand je kan helpen is hij het wel!

                      Zoek hem maar eens op youtube

                      Comment


                        #12
                        Yup heb je goed gezien Rookie, Cervantes is een Spanjaard.
                        In zijn 2de DVD laat hij de mooie hoekjes van Spanje zien, dus zeker de moeite waard om te downloaden (of te kopen natuurlijk )
                        Hij geeft heel erg goede tips, ivm met het watergeven.

                        Greetz,
                        zion

                        Comment


                          #13
                          hieronder een uitvoerig rapport over kweken in spanje :


                          http://www.hempcity.net/travelreport...003/index.html

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door simplemind View Post
                            hieronder een uitvoerig rapport over kweken in spanje :


                            http://www.hempcity.net/travelreport...003/index.html
                            tnx! zeer handig zaakje

                            Comment


                              #15
                              in NL geeft het zonlicht gem 110 watt af en in spanje is het 150-240 dus dat moet cker lukken

                              Comment

                              Bezig...
                              X