Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kweken in Spanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    en wat ga je dan met de rest van je kweek doen als je terug komt?

    of ga je alles opblowen ginder?

    smokkelen zou ik ook niet doen want als je in france wordt gepakt hang je er dik aan...

    grtzz

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
      en wat ga je dan met de rest van je kweek doen als je terug komt?

      of ga je alles opblowen ginder?

      smokkelen zou ik ook niet doen want als je in france wordt gepakt hang je er dik aan...

      grtzz
      De rest die ik over heb geef ik gewoon weg, ik ken daar genoeg mensen dusja =D en ik hou natuurlijk ook een beetje voor me over

      en btw, ik ga met het vliegtuig dus moet ik ni in france zijn
      Last edited by Verkeyn; 10 January 2009, 18:22.

      Comment


        #18
        ah oke,als je daar genoeg mensen kent geraak je er wel vanaf en heb je nog mooi wat eurie's binnen ook...

        veel plezier in spanje!

        grtzz

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Verkeyn View Post
          De rest die ik over heb verkoop ik gewoon, ik ken daar genoeg mensen dusja =D en ik hou natuurlijk ook een beetje voor me over

          en btw, ik ga met het vliegtuig dus moet ik ni in france zijn
          nou bij het vliegtuig in spanje wil je HELEMAAL niet aangehouden worden met een zak wiet denk

          > dan zeg je maar dat het de zak van sinterklaas is... die moet daar ook ergens wonen

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Nerub View Post
            nou bij het vliegtuig in spanje wil je HELEMAAL niet aangehouden worden met een zak wiet denk

            > dan zeg je maar dat het de zak van sinterklaas is... die moet daar ook ergens wonen

            Comment


              #21
              maar kzou mij toch ook es informeren op de straffen van growen in spanje voor het geval dat de 0800-kliklijn daar ook bekend is enzo ...
              sigpic

              Comment


                #22
                Re: Kweken in Spanje

                hoe zit het eigelijk met het meenemen van nederlandse zaadjes naar spanje? Is dat ook illegaal? Je kan immers niet spreken van planten.....

                Comment


                  #23
                  Re: Kweken in Spanje

                  Ik geef dan maar antwoord op mijn eigen vraag Nee amigo's het is niet illegaal. Althans het hebben van zaadjes in Spanje zelf. Mocht je per auto of trein gaan kan het een probleem veroorzaken. In Frankrijk en Duitsland zijn de zaadjes gewoon stricktly illegaal. Fucked up. Oplossing verzenden met de post (zonder je naam erbij te zetten!!!), nadeel hiervan zijn de medewerkers van de post. Ze kunnen je post openmaken Of gewoon met de vliegtuig Klinkt gek maar dit mag gewoon

                  Comment


                    #24
                    Re: Kweken in Spanje

                    Ik zou toch gaan voor het kweken in volle grond als je de mogelijkheid zou hebben.Meer opbrengst door grotere planten.Je grond voorbereiden heeft dan aandacht nodig.Automatisch water systeemen de zon zijn werk laten doen.

                    Comment


                      #25
                      Re: Kweken in Spanje

                      Veel zaadmakers zitten tegenwoordig in Spanje, ook Nederlandse (!)
                      Dus zaadjes kun je misschien beter gewoon daar kopen dan hoef je je ook niet druk te maken.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #26
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        Bezig...
                        X