Waar zet je eigenlijk best je kacheltje? Op de grond, halverwege of bovenaan. Ik weet dat het meest logische op de grond zou zijn omdat warme lucht stijgt maar dan staan de dames rechtstreeks in de warme luchtstroom. En dat is volgens mij niet goed. Iemand een idee?
Kacheltje?
Collapse
X



Comment