Kacheltje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kanonierke
    Chronic Stoner
    Lucky Member
    • Jul 2008
    • 153

    #1

    Kacheltje?

    Korting op 420shop
    Waar zet je eigenlijk best je kacheltje? Op de grond, halverwege of bovenaan. Ik weet dat het meest logische op de grond zou zijn omdat warme lucht stijgt maar dan staan de dames rechtstreeks in de warme luchtstroom. En dat is volgens mij niet goed. Iemand een idee?
    Greetz
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Je plaats hem het best in de buurt van je aanzuig dan vermengt de warme lucht zich met de frisse verse lucht die binnenkomt.

    Grtz

    Comment

    Bezig...