Nagroeien

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Damn nice
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 595

Nagroeien

Korting op 420shop
    Heej,
    Ik vroeg me af..

groeien planten later nog door als je ze in een grotere pot zet??

Ik weet wel dat je plant groter kan worden als je de plant in een grotere pot zet..

maar ik wil me plant eerst tot ong 1 meter krijge maximaal,, dus das paar liter pot .. weet iemand eig hoeveel (A)??

want ik wil me plant eerst tot 75 cm late groeie in groeifase dan in bloei zette dat ze ong nog 25 cm groeit..

maar ik wil later flink bij meste, dus bv 2 keer zo grote pot kopen, maar groeit me plant dan weer 50 cm?! want dan past ie niet meer xD

greetz

btw..

als dat wel gebeurd.. kan ik de plant dan tege houde met gaas ofzo net zoals scrogge alleen dan alleen bovenaan?
  • Atmospherix
    Advanced Stoner
    Member
    • Oct 2008
    • 64

Als je plant eenmaal in bloei staat zal die niet veel meer groeien, ook al zet je m in een grotere pot. Ook groeien de wortels bijna niet meer in de bloei, in een grotere pot zetten heeft vrijwel geen nut dan, alleen krijgen je plantjes weer wat meer voeding door wat frisse aarde he

Comment

• Damn nice
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 595

Ja dat was mijn bedoeling, ik wil niet dure voeding kopen, want eerste kweek is vooral een test om alles ff te leren en daarna gaat t serieuzere werk beginnen, dus al zet ik der eerst in 5 liter potte ofzo dat ie 1 meter word,, en dan als voeding opraakt in 10 liter potte groeit die niet meer, hoogstens paar cm?
      en weet iemand mss ook hoe groot me pot moet zijn als ik me plant 1 meter wil (A)
      greetz

Comment

• bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

De grootte van een plant is niet aleen afhankelijk van de potmaat, het aantal weken voorgroeien heeft de grootste invloed op de grootte.

Grtz

Comment

• Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

In mijn geval, effe wat info (onder 400watter):
          Powerplants bij 3-4weken groei: 32cm
          Na 3 weken in bloei: 110+cm
          Zoek zelf uit wat de logica is
          Dat is dus de groeigrootte x4 bijna...

Comment