Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Nagroeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nagroeien

    Korting op 420shop
    Heej,
    Ik vroeg me af..

    groeien planten later nog door als je ze in een grotere pot zet??

    Ik weet wel dat je plant groter kan worden als je de plant in een grotere pot zet..

    maar ik wil me plant eerst tot ong 1 meter krijge maximaal,, dus das paar liter pot .. weet iemand eig hoeveel (A)??

    want ik wil me plant eerst tot 75 cm late groeie in groeifase dan in bloei zette dat ze ong nog 25 cm groeit..

    maar ik wil later flink bij meste, dus bv 2 keer zo grote pot kopen, maar groeit me plant dan weer 50 cm?! want dan past ie niet meer xD

    greetz

    btw..

    als dat wel gebeurd.. kan ik de plant dan tege houde met gaas ofzo net zoals scrogge alleen dan alleen bovenaan?

    #2
    Als je plant eenmaal in bloei staat zal die niet veel meer groeien, ook al zet je m in een grotere pot. Ook groeien de wortels bijna niet meer in de bloei, in een grotere pot zetten heeft vrijwel geen nut dan, alleen krijgen je plantjes weer wat meer voeding door wat frisse aarde he

    Comment


      #3
      Ja dat was mijn bedoeling, ik wil niet dure voeding kopen, want eerste kweek is vooral een test om alles ff te leren en daarna gaat t serieuzere werk beginnen, dus al zet ik der eerst in 5 liter potte ofzo dat ie 1 meter word,, en dan als voeding opraakt in 10 liter potte groeit die niet meer, hoogstens paar cm?
      en weet iemand mss ook hoe groot me pot moet zijn als ik me plant 1 meter wil (A)
      greetz

      Comment


        #4
        De grootte van een plant is niet aleen afhankelijk van de potmaat, het aantal weken voorgroeien heeft de grootste invloed op de grootte.

        Grtz

        Comment


          #5
          In mijn geval, effe wat info (onder 400watter):
          Powerplants bij 3-4weken groei: 32cm
          Na 3 weken in bloei: 110+cm
          Zoek zelf uit wat de logica is
          Dat is dus de groeigrootte x4 bijna...

          Comment

          Bezig...
          X