Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Stekken maken van Feminised zaad?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
    Tuurlijk. Snapte daarom het probleem ook niet echt.

    En neen op uw 2de vraag. Da zaad zal grotendeels ook herma zijn. Iets da zichzelf bevrucht, da kan nooit de bedoeling zijn denk ik dan.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
      omdat het gewoon redelijk ingewikkeld ligt...
      Zoals mummies
      Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

      Comment


        #18
        Maar over dat feminised ff dan..

        Al laat je eerst vrouwtjes stresse constand zodat het hermas worde bevruchte die zichzelf en krijg je feminised zaad.

        Dit is zo goed als 100% vrouwelijk dus heb je allemaal vrouwelijke zaadjes.

        Alleen niet alles is perfect. Je moet deze zaadjes super goed verzorge en geen/nouwelijks stress geven anders veranderen ze in hermas..

        Klopt dit??

        Greetz

        Comment


          #19
          Klopt niet nee. Wat ik meen te verstaan zal je zaad hebben die uitmondt in: 50% herma, 25%mannelijk en 25% vrouwelijk.

          Je moet je zaadjes wel supergoed verzorgen en de planten natuurlijk ook, dat klopt wel.

          Comment


            #20
            google maar efe Gibberalic acid xx y enz gr xXx

            Comment


              #21
              Ja das die stof die et allemaal op zijn kop smijt. Maar te moeilijk om iets serieus mee te doen vind ik. We houden het maar op normaal zaad, das sterker als het vrouwtjes zijn tegen de hermafactor. En herma's heb ik nu wel genoeg gezien...

              Comment

              Bezig...
              X