Stekken maken van Feminised zaad?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
    Tuurlijk. Snapte daarom het probleem ook niet echt.

    En neen op uw 2de vraag. Da zaad zal grotendeels ook herma zijn. Iets da zichzelf bevrucht, da kan nooit de bedoeling zijn denk ik dan.
    Het probleem ligt hem er in dat er altijd 1% van die zaadjes 'iets anders zijn dan feminised'. Je weet wel dat ze altijd 99% of 99.9% zeggen die feminised is... Wel wat stelt die overige 1% dan voor?
    En neem nu dat je ze laat stressen in de groei al, en ze zijn dus feminised hé, en ze worden uiteindelijk herma, dan ben je gestart met puur vrouwelijk (die 99% dus) en eindig je toch met een herma. Als je daarvan stekken gaat nemen heb je ook herma's... Ik vond het op zich wel interessant want niemand wist er een antwoord op te geven op dergelijke kwesties omdat het gewoon redelijk ingewikkeld ligt...

    Comment

    • Creezr
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2008
      • 237

      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Jona
      omdat het gewoon redelijk ingewikkeld ligt...
      Zoals mummies
      Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

      Comment

      • Damn nice
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 595

        #18
        Maar over dat feminised ff dan..

        Al laat je eerst vrouwtjes stresse constand zodat het hermas worde bevruchte die zichzelf en krijg je feminised zaad.

        Dit is zo goed als 100% vrouwelijk dus heb je allemaal vrouwelijke zaadjes.

        Alleen niet alles is perfect. Je moet deze zaadjes super goed verzorge en geen/nouwelijks stress geven anders veranderen ze in hermas..

        Klopt dit??

        Greetz

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #19
          Klopt niet nee. Wat ik meen te verstaan zal je zaad hebben die uitmondt in: 50% herma, 25%mannelijk en 25% vrouwelijk.

          Je moet je zaadjes wel supergoed verzorgen en de planten natuurlijk ook, dat klopt wel.

          Comment

          • xXx
            Retired
            • Nov 2008
            • 12

            #20
            google maar efe Gibberalic acid xx y enz gr xXx

            Comment

            • Jona
              Retired
              • Jun 2008
              • 2797

              #21
              Ja das die stof die et allemaal op zijn kop smijt. Maar te moeilijk om iets serieus mee te doen vind ik. We houden het maar op normaal zaad, das sterker als het vrouwtjes zijn tegen de hermafactor. En herma's heb ik nu wel genoeg gezien...

              Comment

              Bezig...