Het probleem ligt hem er in dat er altijd 1% van die zaadjes 'iets anders zijn dan feminised'. Je weet wel dat ze altijd 99% of 99.9% zeggen die feminised is... Wel wat stelt die overige 1% dan voor?
En neem nu dat je ze laat stressen in de groei al, en ze zijn dus feminised hé, en ze worden uiteindelijk herma, dan ben je gestart met puur vrouwelijk (die 99% dus) en eindig je toch met een herma. Als je daarvan stekken gaat nemen heb je ook herma's... Ik vond het op zich wel interessant want niemand wist er een antwoord op te geven op dergelijke kwesties omdat het gewoon redelijk ingewikkeld ligt...
En neem nu dat je ze laat stressen in de groei al, en ze zijn dus feminised hé, en ze worden uiteindelijk herma, dan ben je gestart met puur vrouwelijk (die 99% dus) en eindig je toch met een herma. Als je daarvan stekken gaat nemen heb je ook herma's... Ik vond het op zich wel interessant want niemand wist er een antwoord op te geven op dergelijke kwesties omdat het gewoon redelijk ingewikkeld ligt...



Comment