Coffeeshop

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • PITcrew
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Dec 2008
    • 378

    #1

    Coffeeshop

    Korting op 420shop
    ik zou graag één dezer dagen eens naar een coffeeshop trekken. maar probleem is . ik ben niet zo goed in de coffeeshops te lokaliseren.(zo vaak ga er ik nu ook niet naartoe)(heb al rondgekeken op te coffeeshop topic)


    Maar wat is één van de betere en makkelijke en snel bereikbare vanuit Gent Of brugge

    - met het openbaar vervoer(mijn vaste auto bestuurder heeft geen zin om te rijden; zit in den blok . zelf alleen nog maar voorlopig rijbewijs al 2 jaar lang. praktijk examen komt wel eens.

    Greetz.
    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

    sigpic
  • Damn nice
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 595

    #2
    Heej,

    Ik weet zelf niet of daar iets in de buurd is, maar bijna in elke redelijke stad zit toch wel een coffeeshop..

    Ik denk dat je het hetbeste er gewoon op kan wagen en beetje rond kan gaan kijken, in zijstraten ofzo daar zitte ze meestal

    Good luck on searching

    Comment

    • haze'o'lator
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 1273

      #3
      www.coffeeshop-guide.com

      zoek en vind...


      grtzzz

      Comment

      • AlwaysStoned
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 274

        #4
        Terneuzen is haalbaar met openbaar vervoer ...
        allee vanuit Gent toch, ik deed hetzelf met de fiets ...

        maar lowsy coffee shops
        Last edited by AlwaysStoned; 29 December 2008, 13:18.
        sigpic

        Comment

        • Cannab0y

          #5
          Cannab0y vind het nodig om andere leden te gaan beledigen...

          Cannab0y = Banned
          Last edited by Jointjedraaien; 18 March 2009, 13:26.

          Comment

          • Painkiller
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 116

            #6
            Ik ben ooit nog eens naar Goes gegaan met de trein. Highlife is niet zo ver wandelen van het station.
            Greetzz

            Comment

            • PITcrew
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Dec 2008
              • 378

              #7
              thx voor de reply's ik ga nu effe kijken naar de trein uren;

              greetz
              Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
              Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

              sigpic

              Comment

              • emiel_s
                Grower
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 694

                #8
                Volg je neus
                Schutto In tha house

                Comment

                Bezig...