bovenkant alvast oogsten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tuinlaaf
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Sep 2013
    • 14

    #1

    bovenkant alvast oogsten?

    Korting op 420shop
    Hoi hoi ik heb mijn plant nu vanaf juni staan in de volle grond, mijn bovenkant van mijn plant is goed ontwikkeld (this mn eesrte x) gewoon lekker laten groeien, wel de dode bladeren verwijderd. Mijn bovenkant van de plant is geel aan t worden, ik weet dat dit normaal is, maar ik twijfel over oogsten of niet. Ik heb geen vergrootglas/microscoop, wel goede hd camera. Gaarne advies.

    De tuinlaaf.
    Attached Files
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: bovenkant alvast oogsten?

    Ik zou hem nog even laten staan als ik jou was weekje of 2 minimaal je zal zien dat je toppen voller gaan worden
    Die gele top das gek inderdaad maar zou me niet teveel zorgen maken.
    Ik geef mijn plant nu regelmatig extra water want tis best droog nu dus je zou water bij kunnen geven evt
    God was never on your side..

    Comment

    • tuinlaaf
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Sep 2013
      • 14

      #3
      Re: bovenkant alvast oogsten?

      Bedankt voor je hulp, hier regent t weer ff dus dat water zit gelukkig goed ik laat de bovenkant gewoon met rust en wacht t resultaat af over 2 weken.

      Gr

      Comment

      Bezig...