De tuinlaaf.
bovenkant alvast oogsten?
Collapse
X
-
bovenkant alvast oogsten?
Hoi hoi ik heb mijn plant nu vanaf juni staan in de volle grond, mijn bovenkant van mijn plant is goed ontwikkeld (this mn eesrte x) gewoon lekker laten groeien, wel de dode bladeren verwijderd. Mijn bovenkant van de plant is geel aan t worden, ik weet dat dit normaal is, maar ik twijfel over oogsten of niet. Ik heb geen vergrootglas/microscoop, wel goede hd camera. Gaarne advies.
De tuinlaaf.Tags: Geen -
Re: bovenkant alvast oogsten?
Ik zou hem nog even laten staan als ik jou was weekje of 2 minimaal je zal zien dat je toppen voller gaan worden
Die gele top das gek inderdaad maar zou me niet teveel zorgen maken.
Ik geef mijn plant nu regelmatig extra water want tis best droog nu dus je zou water bij kunnen geven evtGod was never on your side..





Comment