1é kweekje,blue mistic SGROG,alles oké?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rakadolus
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 138

    #31
    Re: 1é kweekje,blue mistic SGROG,alles oké?

    Rare vraag maar waar kan je die netjes kopen? Ik kan ze echt nergens vinden

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

    Comment

    • sven139
      Senior Stoner
      Member
      • Sep 2012
      • 37

      #32
      Re: 1é kweekje,blue mistic SGROG,alles oké?

      In de gewone doehetzelfer,dit is namelijk een net voor chape te legge normaal,koste 2 euro of zo en gemakelijk op maat te knippen

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #33
        Re: 1é kweekje,blue mistic SGROG,alles oké?

        De aanwijzingen over wanneer oogsten, zijn je al correct gegeven door Thugz.
        Als de trichromes milky zijn is het ongeveer tijd om ze op waterdieet te zetten.
        Vervolgens regelmatig controleren en jouw oogstdatum vaststellen.

        Je gaat de goede kant op.

        Succes
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • sven139
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2012
          • 37

          #34
          Re: 1é kweekje,blue mistic SGROG,alles oké?

          Eindelijk is het dan zover,allé denk ik, eerste 2 toppen geknipt,de rest nog effe tijd nodig, dit zijn ze 2014-03-23 14.28.34.jpg2014-03-24 18.05.32.jpg2014-03-24 18.06.42.jpg

          Comment

          • rakadolus
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2014
            • 138

            #35
            Re: 1é kweekje,blue mistic SGROG,alles oké?

            Holy shit

            Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

            Comment

            • matthijs1990
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Apr 2010
              • 326

              #36
              Re: 1é kweekje,blue mistic SGROG,alles oké?

              Wauw! Geniet er van!


              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

              Comment

              • depot
                Plantje
                Nieuw Lid
                • Mar 2012
                • 13

                #37
                Re: 1é kweekje,blue mistic SGROG,alles oké?

                Oorspronkelijk geplaatst door sven139
                Nee hoor was week 7 in totaal,zijn nu weeral wat verder,maar mits er niet echt iemand was da volgde ...
                hier nog gevolgd hoor

                Comment

                Bezig...