Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Probleem ontkiemen zaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Probleem ontkiemen zaadjes

    Korting op 420shop
    Keb een dikke week geleden 4 zaadjes laten ontkiemen northen..Nu dacht ik 4 iswat weinig ik ga ze allemaal ontkiemen heb ik nog paar bob marleys best zaadjes tussen vochtige doekjes gestoken en nog enkele northenr 6 totaal.Nu had ik gehoord dat als je zaadjes iets warmer liggen ontkiemen ze sneller.Ik natuurlijk de 6 zaadjes omwikkeld met vochtige doekjes op de chauffage gezet op een bordje met plastic folie over.Nu zijn er 2 uitgekomen en heb ik die al enkele dagen geleden ook geplant de andere 4 komen maar niet uit..De 2 dat geplant zijn zijn ook na 4 dagen nog niet boven de grond gekomen.. Dit vind ik natuurlijk niet echt aangenaam 4 van de 10 zaadjes komen uit..

    #2
    Je kan nog wat afwachten. 10 dagen tot na het te ontkiemen leggen kan er nog iets uitkomen maar daarna mag je de hoop wel stilaan opgeven. Misschien heb je ze te warm gelegd? Of misschien ligt het aan de kwaliteit? Aan de leeftijd van je zaad (die neemt namelijk elk jaar zienderogenaf? Welke zaadbank? Van een vriend gekregen?
    Zijn allemaal dingen die wel eens aan de basis liggen van slechte ontkieming. Misschien gewoon ongeluk kan natuurlijk ook...

    Comment


      #3
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment

      Bezig...
      X