Iemand Ervaring met Humidipak 62% ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wiedewiet
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 329

    #1

    Iemand Ervaring met Humidipak 62% ?

    Korting op 420shop
    als hier iemand ervaring mee heeft laat me het even weten ?


    http://www.bovedainc.com/store/herbal/







    Greetz Wiedewiet
    Last edited by wiedewiet; 6 August 2014, 13:17.
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #2
    Re: Iemand Ervaring met Humidipak 62% ?

    Vorig jaar naar zitten kijken in combinatie met de C-Vault, maar niet besteld. Heb de wiet toch maar gewoon zelf gecured in weckpotten met een hygrometer.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • Repchris
      Ultra Stoner
      • Aug 2013
      • 103

      #3
      Re: Iemand Ervaring met Humidipak 62% ?

      Ik wil graag deze dingen aanschaffen om mijn kweek te curen. Waar kan je ze gemakkelijk bestellen?


      Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Iemand Ervaring met Humidipak 62% ?

        Het is dus gewoon een zakje zout met water om de LV in de weckpot optimaal te houden.

        Als je die weckpot niet 5x per dag open doet bereik je dat toch ook ?
        Ik heb de voorraad in weckpotten, en de rookvoorraad in kleinere potjes.
        QNQ2012199.jpg whatochoose.jpg
        Tegen de tijd dat het in de weckpot écht te droog wordt ben je wel 2 jaar verder, dan is het wel op.

        Anyhoo, leuke uitvinding.
        Simpel middel, makkelijk geld verdienen als al die wietdistro's daar dat gaan gebruiken.
        Ondanks dat het -volgens mij- overbodig is als je voorraad elke week op is.

        Wel mooi om te zien hoe snel die cannabis-industrie daar ontwikkelt.
        Europa heeft in een jaar tijd, 5 jaar achterstand opgelopen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Michevan
          Expert Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2014
          • 1417

          #5
          Re: Iemand Ervaring met Humidipak 62% ?

          Lekkere voorraad Q
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


          Comment

          • Wietefras
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 4374

            #6
            Re: Iemand Ervaring met Humidipak 62% ?

            De packs komen oorspronkelijk uit de sigaren hoek toch? Die bewaren ze wel veel langer en daar is de luchtvochtigheid ook erg belangrijk.

            Ik heb, tijdens het curen, hygrometers in de potten zitten en ik moet inderdaad de pot wel flink lang open laten staan om vocht kwijt te raken. Moet ze wel een uur open laten staan om een paar tienden procent LV verlaging te krijgen. Alleen even open en dicht geeft geen meetbaar verschil.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment

            • wiedewiet
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 329

              #7
              Re: Iemand Ervaring met Humidipak 62% ?

              je kunt ze vinden op ebay .
              het is gemakkelijk de lv blijft goed stabiel.
              ik heb er wel hygrometers bij voor de zekerheid.
              en je moet amper je pot open doen.
              de geur en smaak word steeds beter.
              zonder rot of muffe geur.
              tis veel chiller en het doet zijn werk goed .
              2014-08-11 14.33.57.jpg

              Greetz Wiedewiet

              Comment

              • Wietefras
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2013
                • 4374

                #8
                Re: Iemand Ervaring met Humidipak 62% ?

                Ook mooi spul om je hygrometers op te calibreren dus

                Dat je je potten niet steeds open hoeft te zetten lijkt me ook wel een voordeel inderdaad.

                Ik had ze vorig jaar ook op ebay gezien, maar de verzendkosten waren duurder dan het produkt zelf. Amazon DE en UK hebben ze ook. bij Amazon.DE had ik laatst wat spullen besteld en daar betaalde ik geen verzendkosten. Ik had ze ook ergens gezien had bij een (online) sigarenboer, maar daar was de prijs van het produkt weer vrij hoog.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment

                Bezig...