Mini-pijp-iets? (Salvia vraag)

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MuffinSoldaat
    Retired
    • Aug 2008
    • 4

Mini-pijp-iets? (Salvia vraag)

Korting op 420shop
    Hoi allemaal,
    Vandaag bestelling binnengekregen van dutch-headshop.com
    Ik heb een soort klein gratis pijpje erbij gekregen met 5 filters, alleen ik heb GEEN idee hoe dat ding in godsnaam werkt. Hij lijkt een beetje op dit:

Door een wietpijp kun je puur wiet roken. Door wiet direct uit het pijpje te roken is het effect sterker en directer.

Heeft iemand ervaring met zo'n pijpje of weet hoe die werkt?
    En ik heb niet zo'n zin om dat spul te kauwen, bah.
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

gewoon filter erin, vol steken en oproken

Comment

• MuffinSoldaat
      Retired
      • Aug 2008
      • 4

Hmm... heel veel salvia in het pijpje gepropt, verwarmd en drie halen genomen... en nog steeds niet high ofzo.. (mijn eerste keer).
      Doe ik iets fout??

Comment

• MuffinSoldaat
        Retired
        • Aug 2008
        • 4

Trouwens, moet je tijdens het verwarmen tergelijkertijd het goedje oproken, of even wachten?

Comment

• weedlover
          Banned
          • May 2008
          • 975

Van salvia ga je halucineren beste, en dan moet het nog een bepaalde soort zijn

grtz

Comment

• Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

Als je Salvia wilt roken, dan moet je een aansteker met zo' n turbovlam of een gasbrandertje gebruiken, Salvia heeft nml. een erg hoge temp nodig om te verbranden. Je moet zo veel mogelijk Salva in 1 x naar binnen teugen en dit zo lang mogelijk binnen houden.

Denk er wel aan dat Salvia een dame is, net zoals onze geliefde wietplantjes, en dames behandel je met respect. Gebruik je Lady Salvia op een respectloze manier dan zal zij zich nooit in haar ware gedaante laten zien !

Zorg voor een nuchtere tripsitter, en zorg dat er geen voorwerpen in de buurt zijn waarmee je jezelf kunt verwonden.

Have fun !
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• MuffinSoldaat
              Retired
              • Aug 2008
              • 4

Yes bedankt voor alle info

Comment

• belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip

Denk er wel aan dat Salvia een dame is, net zoals onze geliefde wietplantjes, en dames behandel je met respect. Gebruik je Lady Salvia op een respectloze manier dan zal zij zich nooit in haar ware gedaante laten zien !

Have fun !
                Wau dat er toch nog mannen zijn die weten hoe je met vrouwen om moet gaan RESPECKT
                *grinnn*
                God was never on your side..

Comment

• Urban
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2008
                  • 4104

Lol real gentlemen overhere eh Sandra,over dat pijpje gesproken et lijkt mij een goed idee om je vlam voor et gaatje te houden zodat et vuur naar binnen wordt getrokken.
                  btw op youtube staan er wel filmpjes over salvia misschien verstandig om die eerst effe te checken zodat je weet wat de effecten kunnen zijn en zoals Flip al zegt je voor een oppas kunt zorgen.

Comment

Bezig...